niedziela, 3 stycznia 2010

Dzisiaj i jutro

Co się dzisiaj działo?Wstałem o godzinie ósmej(muszę zacząć wcześniej wstawać, bo dobrze jest wcześniej wstawać). Gimnastyka. Dziesiątek różańca. Pojechałem na ściankę wspinaczkową o nazwie "Eiger"(za dwa dni mam koniec karnetu miesięcznego i to jest prawda). Na ściance jeden człowiek o imieniu Paweł zrobił mi dwa razy asekurację na przedostatniej drodze na lewej ścianie(stojąc twarzą do siłowni). Nie udało mi się dojść do sufitu, bo mnie ręce bolały i nie widziałem jak iść(nie miałem koncepcji). Dwa razy pokonałem około dwóch trzecich wysokości ściany. Wynajęcie uprzęży(rozmiar "L") kosztowało mnie 2 zł. Wróciłem do domu i napisałem felieton na zaliczenie przedmiotu o nazwie Gatunki Paraliterackie do doktora Mackiewicza( na temat współczesnego paradygmatu w polonistyce). Jutro chce się zarejestrować do lekarza pierwszego kontaktu na wizytę. Bo mnie boli staw skroniowo- żuchwowy i nie mogę za dużo mówić. Chcę, żeby mi dał skierowanie do logopedy, żeby mi logopeda dał jakieś ćwiczenia na mięśnie szczękowe(może coś pomoże, może będzie mi się łatwej mówiło). Boli mnie szyjny odcinek kręgosłupa i chce żeby mi dał skierowanie do lekarz od kręgosłupa, żeby mi zbadali kręgosłup, może mi coś uciska, bo ja się raczej nie czuje dobrze, tylko nędznie. Chce się zapytać lekarza rodzinnego, czy jest możliwość dofinansowania usuwania ósemek i prostowania wady zgryzu, bo mnie na to nie stać a muszę to zrobić( specjalista od stawu skroniowo- żuchowego, mówił o usuwaniu ósemek i prostowaniu wady zgryzu). Tak. Pojechałem do DA Wawrzyny na Mszę Święto o godzinie 20:00. Czy był prałat Stanisław Orzechowski? Nie. Tezy z kazania księdza Wojciecha: 1) Czy początkowy fragment Ewangelii Jana nawiązuje do Starego Testamentu(Księga Rodzaju - Stworzenie Świata)? tak:"Na początku było Słowo a Słowa było u Boga i Bogiem było Słowo" 2) Czy w początkowym fragmencie Ewangelii Jana jest nawiązanie do filozofii Greckiej? tak, są tam pojęcia abstrakcyjne. 3) CZy obecnie jest więcej ludzi, którzy mają wiedzę na temat Biblii? tak, dawniej według ksiądza Wojciecha było mniej takich osób. Co zapamiętałem z kazania?. Wróciłem do domu. I jestem. Muszę szukać pracy. Dziękuję.



Marcin

Marcin (22:32)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz