wtorek, 19 stycznia 2010

Podróżować

Wstałem o szóstej i gimnastyka, dzisiątek różańca, bieganie na stadionie. Nauka do egzaminu W Poszukiwaniu Istoty religii? Co to jest Kurhan w Newgrage? Okrągły grób. Wysoki na jedenaści metrów. O średnicy osiemdziesięciu pięciu metrów. Z korytarzem prowadzącym do wnętrza o długości dziewiętnastu metrów. Kurhan w Newgrage. Powstał około 3200 lat przed naszą erą. W XVII wieku ludzie odkopali go, ale nie wiedzieli, że to jest stary grób korytarzowy. Dopiero archeolog o nazwisku Kelly zbadał budowlę i zauważył, że jest to jeden z największych istniejących grobów korytarzowych. Wokół są liczne kamienie. Co to jest kurchan w Newgrage? Podczas przesilenia zimowego, o godzinie 8:58 promienie słońca wpadają(tylko raz w roku) do wnętrza grobowca i rozświetlają jego komorę. Wokół stoją kamienie. Co to jest menhir? Co to jest kromlech? Co to jest dolmem? Czego ja się uczę? Co to jest Stonehenge?

Siedzę i się uczę. 27.01.2010 mam egzamin z "Metodologii Badań nad Językiem" a 2.02.2010 mam egzamin z "W Poszukiwaniu Istoty Religii". Siedzę i się uczę.

Jaki samochód mi się podoba? Mercedes Vito. Do takiego samochodu można zapakować całą rodzinę i bagaże i podróżować. Ja chce podróżować. Ostatni raz opuszczałem Wrocław w Paźdzerniku 2009 i już czuję głód podróżowania. Zobaczyć świat. Choćby taki kurhan w Newgrage. Zobaczyć. Kobiety, mężczyzn. Inne kultury. Zobaczyć. Muszę sobie znaleźć żonę, która będzie lubiła podróżować.

Dziękuję



Marcin



Marcin (18:19)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz