wtorek, 5 stycznia 2010

Zawsze lepiej jest pisać, niż nie pisać(nawet, jak ktoś nie umie pisać, to niech piszę, to się nauczy)

O której godzinie dzisiaj wstałem? szósta i dziesiątek różańca i gimnastyka. Byłem biegać na stadionie przy ulicy Lotniczej. Pamiętam, że w śniegu, na bieżni była wydeptana droga przez osoby biegające(wniosek: ktoś tam biega, mimo zimy). Idąc w kierunku przychodni zobaczyłem mężczynę, którego czesto widzę na stadionie i on mnie też widział(on też często biega). Potem poszedłem do przychodni o nazwie Formika przy ulicy Pilczyckiej. Co mi powiedziała doktor Natasza(niebieskie oczy. Po co człowiek ma zróżnicowany kolor oczu?, żeby łatwiej było odróżnić jednego człowieka od drugiego - to moje przmyślenie na temat koloru oczu człowieka) w przychodni o nazwie Formika przy ulicy Pilczyckiej? Najpierw zerejestrowałem się u dziewczyny ciemnookiej(chyba brązowe). Na którą godzinę się zarejestrowałem? 8:45. Pamiętam, że brązowooka dziewczyna zapytała mnie, czy się chce zarejestrować na rano i ja powiedziałem, że chce. Na którą godzinę mnie zarejestrowała? 8:45 do pokoju numer cztery(powiedziała, na końcu pokój numer pięć). Potem pytałem się drugiej pracownicy rejestracji, gdzie znajduje się pokój numer pięć i ona zapytała: a co ma być? Ja podałem nazwisko Pani doktor i ona powiedziała, że pokój numer cztery. Chciałem skierowanie do logopedy(w związku z problemem ze stawem skroniowo-żuchwowym) i do lekarza od kręgosłupa. Jakie pytania zadała mi doktor Natasza? Co się dzieje z kręgosłupem? I powiedziałem, że odczuwam ból podczas chodzenia(odcinek piersiowy i szyjny) i prostowania się, że mi strzela w kręgosłupie i mam sztywność kręgosłupa. Ona zapytała kiedy robiłem ostatnie zdjęcie, to ja że dokładnie nie pamiętam i że to mi robił doktor laryngolog(odcinek szyjny i chyba nic złego nie wyszło, tylko sztywność) chyba trzy, albo cztery lata temu. Pytała czy chcę leki przeciwbólowe na kręgosłup i powiedziałem, że nie chce(pomyślałem, że takiego bólu kręgosłupa, żeby stosować leki przeciw bólowe, to ja nie mam, tylko coś mnie jakby kłóje i przeszkadza). Po zbadaniu mojego kregosłupa doktor Natasza powiedziała, że mam skrzywienie kręgosłupa(lekkie). Dała mi skierowanie na badanie rtg kręgosłupa piersiowego i szyjnego. Dała mi skierowanie do logopedy i do ortopedy. Powiedziała, że prześwietlenie kręgosłupa można zrobić na miejscu(potem dziewczyna w recepcji powiedział mi, że można prześwietlić kręgosłup w szpitalu obok, budynek w paski) . Poszedłem do szpitala obok i zarejestrowałem się na prześwietlenie kregosłupa szyjnego i piersiowego. Kiedy mam prześwietlenie kręgosłupa piersiowego? Dzisiaj o godzinie 16:40(mam najpierw przyjść do rejestracji, tak mi powiedziała, dziewczyna niebieskooka w rejestracji). Kiedy mam prześwietlenie kręgosłupa szyjnego? 12.01.2010(wtorek) o godzinie 14:00. Co się działo w przychodni o nazwie Formika przy ulicy Pilczyckiej i w szpitalu obok(budynek w paski)? Szukam dobrego ortopedy i logopedy, nie prywatnego, tylko państwowego(na terenie Wrocławia). Jeśli ktoś coś wie, to niech do mnie napisze. Zabieram się za pisanie tekstu na zaliczenie przedmiotu o nazwie Kultura Współczesna, potem jadę na wykład " W poszukiwaniu istoty religii" w Instytucie. Potem mam prześwietlenie kregosłupa piersiowego. Może wydrukuje sobie wizytówki z adresem mojej strony internetowej i bloga, żeby komuć dać(na papieże nie cienkim, tylko grubym i sztywnym). DZiękuję.



Marcin



Marcin

Marcin (11:42)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz