poniedziałek, 11 stycznia 2010

Nie wiem

Od jutra można głosować na mojego bloga przy pomocy SMS-a(chyba od jutra). Nie wiem jeszcze w jaki sposób( na jaki numer trzeba wysyłać sms- a i z jaką treścią, ale może się dowiem). Wystartowałem w konkursie na bloga roku i na prawdę wystartowałem. Bo zawsze lepiej jest wystartować w jakimś konkursie, niż nie wystartować. Jeśli komuś się podoba mój blog, to niech na mnie zagłosuje. No. Chyba dobrze napisałem. Co ja dzisiaj robiłem? Nie jest tak, że się nie uczyłem, tylko się trochę uczyłem do przedmiotu o nazwie "W Poszukiwaniu Istoty religii" i naprawdę do takiego przedmiotu się uczyłem trochę.

Jak nazywa się japońska religia związana z kultem przyrody? Szintoizm( główne bóstwo w tej religii to Amaterasu - omikami(japońska bogini Słońca) . Jakie są typologie religii? Religie plemiene, narodowe, światowe(uniwersalistyczne); Ateizm, deizm, panenteizm, monoteizm, politeizm; religie funkcjonujące i nie funkcjonujące; religie naturalne i założone. W Szintoizmie jest wiara w kami( duchy, które są w różnych elementach przyrody, na przykład w kamieniu jest dusza a nie nie ma duszy w kamieniu według wyznawców Szintoizmu). Jakie są etapy powstawania religii złożonych?... Potem poszedłem do Da Wawrzyny i słuchałem konferencji księdza Rajmudna(biblisty) i naprawdę słuchałem. Nawet pamiętam o czym była konferencja księdza Rajmunda. Co ja dzisiaj robiłem? Jutro mam prześwietlenie kręgołsupa szyjnego w szpitalu przy ulicy Pilczyckiej. Myślę o tym, żeby pójść do denstysty. Chyba pójdę do dentysty przy ulicy Legnickiej( tam przyjmuje taki doktor Jan, który jest chirurgiem szczękowym i to jest prawda) i zapytam ile kosztuje u nich usuwanie trzech ósemek, bo mi specjalista od stawu skroniowo- żuchwowego kazał usunąć zęby mądrości, żeby poprawić sytuację mojego stawu. I co? I nic. Napisałem maila do logopedów. Czy logopeda może mi pomóc w problemie ze stawem skroniowo - żuchwowym i jedna pani mi odpisała, że leczeniem stawu powinien się zająć lekarz, ale jeśli mam problem z artykulacją głosek i z budowniem frazy, to może mi logopeda pomóc i naprawdę tak mi odpisała.

Mam problem z tym czy iść do pracy czy nie iść. Teraz sesja się zbliża i naprawdę się zbliża sesja i chyba skupię się na przygotowaniach do sesji, żeby nie mieć większych zaległości na studiach. O czym ja myśle?

O dziewczynach też myślę i to jest prawda.



DZiękuję



Marcin



Marcin (22:34)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz