piątek, 8 stycznia 2010

Dzisiaj

Wstałem późno, bo około godziny 8:00. Pojechałem na zajęcia o nazwie Formy Krytyczne. Oddałem profesorowi Jackowi fragment mojej pracy magisterskiej(55 stron i to jest prawda). Nie wiem czy ta praca jest dobra, czy jakaś nędzna. Ja mam takie poglądy na temat tekstów, że nie ma czegoś takiego jak złe teksty. Dla mnie każdy tekst jest dobry. Tak samo, jak każda rozmowa z drugim człowiekiem jest dobra, niezależnie od tego, jak bardzo jest dziwna i pokręcona. CZasem te najbardziej dziwne rozmowy są najlepsze, bo najwięcej człowiewi dają. Zawsze można się czegoś dowiedzieć o człowieku. A to przecież o to chodzi. Nie ma czegoś takiego jak złe teksty i złe rozmowy. Myślenie o poecie Zbigniewie Herbercie. Jak nazywa się gazeta, z którą był związany poeta Zbigniew Herbert? "Zeszyty Literackie". Czy Zbigniew Herbert malował? Kim jest pani Toruńczyk? Kobieta, która napisała tekst o Zbigniewe Herbercie(jeśli dobrze usłyszałem i skojarzyłem, bo zawsze można się pomylić). Poszedłem do biblioteki zamówić "Iliadę" w przekładzie Dmochowskiego i Wieniewskiego. Zapomniałem jak miał na nazwisko Wieniewski i zamówiłem, tylko "Iliadę" Dmochowskiego. Może jeszcze pojadę zmówić "Iliadę" Wieniewskiego. Gdzie się strzygłem? U fryzjera przy placu Bema. Ile kosztuje tam strzyżenie? 25 złotych. Kto mnie strzygł? Dziewczyna o imieniu Iwona(miała niebieskie oczy). Czy Iwona dobrze mnie ostrzygła? tak (tylko chyba skróciła mi baki a miała nie skracać, ale nie jestem pewien, bo nie mierzyłem baków przed strzyżeniem i nie wiem, bo może nie skracała, tylko ja źle myślę, że ona skróciła). Byłem u tego fryzjera ostatnio dwa razy(może już wcześniej kiedyś tam byłem, ale nie pamiętam) i nie mogę powiedzieć, żeby tam, źle strzygli. Wcześniej strzygłem się tam u pana Stefana i też mnie dobrze ostrzygł(cena 30 zł, razem z myciem głowy). Mają drogie strzyżenie, chociaż nie wiem jaki są ceny u innych fryzjerów w centrum miasta. U mnie na osiedlu strzyżeniem męskie kosztuje 15 złotych i to jest prawda, ale może w w centrum jest drożej i naprawdę tak może być. Ale strzygą tam dobrze. Chociaż, ja tam byłem tylko dwa razy ostatnio( mogłem tam być dawniej raz, bo coś mi się kojarzy) i nie wiem, czy można oceniać fryzjera po dwóch strzyżeniach. Zastanawiam się czy jutro nie pojechać w Karkonosze na trasę Szlarska Poręba - Karpacz przez góry. Bo dawno nigdzie nie wyjeżdzałem. A dobrze jest czasem, gdzieś wyjechać. DZiękuję.



Marcin



Marcin (14:07)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz