czwartek, 28 stycznia 2010

Zaliczyłem

Czy zaliczyłem egzamin z Metodologii Badań Nad Językiem? tak, dostałem ocenę o nazwie cztery i pół i to jest prawda. Kiedyś nie ciszyłem się ze zdanego egzaminu. Często dostawałem dobre oceny i nie ciszyłem się, bo miałem dużo dobrych ocen i tego nie doceniałem. Gdybym nie zdał tego ezgaminu musiałbym iść na poprawkę i się jeszcze uczyć. Jako, że zdałem ten egzamin nie muszę iść na poprawkę i się więcej do niego uczyć. I się cieszę. Radość ze zdanego egzaminu. Ocena cztery i pół. Metodologia Badań na Językiem. Zaczynam się uczyć do kolejnego egzaminu. Dostałem wpis od doktora Piotra i naprawdę dostałem. Kobieta, która obok niego siedziała w sali 25 w budynku Wydziału Filologicznego pytała(nie spojrzałem kto to?, bo mógłbym spojrzeć, ale miała ładny głos), czy było trudne, a ja powiedziałem, że nie wiem, że musiałbym pomyśleć. Teraz pomyślałem i wiem, że pytania w większości nie były trudne, jeśli ktoś miał wiedzę(uczył się), ale było kilka takich pytań, na które udzielałem odpowiedzi i nie byłem pewien. W dwóch przypadkach strzelałem. Co pamiętał z tego egzaminu? Rano byłem biegać i gimnastyka i dziesiątek różańca. Około godziny 14:30 usłyszałem, nie krótki dzwonek do drzwi, tylko długi i to jest prawda. Zapytałem kto to? i usłyszałem, że ktoś prosi o pieniądze. Wziąłem dwa złote, wyszedłem i zobaczyłem młodego mężczynę( może nawet chłopca brązowookiego), który wystawiał rękę i prosił o pieniądze. Zapytałem kim on jest? Powiedział, że jest Bułgarem i naprawdę tak powiedział. Dałem mu dwa złote i podziękowałem mu. On podziękował i poszedł. Z kim dzisiaj rozmawiałem? Na godzinę 14:00 byłem umówiony na piłowanie lewej dolnej siódemki i naprawdę byłem. Jak się nazywała doktor, która mi piłowała lewą dolną siódemkę(szlifowała, czy nie wiem jak to nazwać). Doktor Aneta niebieskooka. Ile zapłaciłem, za spiłowanie plomby w lewej dolnej siódemce? 15 zł. Pytała, czy nie podszebuje szlifować plomby, czy może jest za ostra, powiedziałem, że nie potrzebuje i założyła mi kartę pacjenta(jak się nazywam? gdzie miszkam?Jaki mam numer telefonu? Na co choruje?. Jakie pytania zadają lekarze, gdy tworzą kartę pacjenta). Ulica Dziadoszańska 46. Jaki tam jest adres?

Zaliczyłem. Zaliczyłem. Trochę się nędznie czuje, bo ciężko mi się oddycha przez nos i ten staw skroniowo-żuchwowy. Dziękuję.



Marcin

Marcin (16:28)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz