poniedziałek, 4 stycznia 2010

Zawsze lepiej jest pisać, niż nie pisać

Nie wiem co powiedzieć. Miałem dzisiaj noc z przygodami. Muszę napisać projekt jakiegoś przedsięwzięcia związanego z Kulturą a nie z seksem(mężczyźnie czasami wszystko kojarzy się z seksem) . Naprawdę z Kulturą. Muszę napisać pismo, w którym proszę o dofinansowanie mojego projektu z Uni Europejskiej. Biznesplan. Jeżeli dobrze pamiętam. Co muszę napisać na zaliczenie przedmiotu Kultura Współczesna? I Nie wiem, nie wiem, nie wiem, nie wiem, nie wiem, nie wiem.

Może poproszę o dofiansowanie, nie powiem czego, bo ktoś skopiuje mój pomysł i mnie wyprzedzi. Wstałem około godziny 9:00, bo miałem noc z przygodami. Wydrukowałem w budynku c-5 Politechniki Wrocławskiej pięćdziesiąt pięć stron pracy magisterskiej, dwa felietony dwustronne i jeden esej. Pamiętam mężczyznę z wąsem, który powiedział mi, że pięćdzesiąt pięć stron już się wydrukowało. Jak wygląda pracownik ksera na parterze w budynku C- 5 Politechniki Wrocławskiej? Za ksero zapłaciłem 12 złotych i osiemdziesiąt groszy(nie tanio, tylko drogo, nie drogo, tylko tanio).

Miałem iść do lekarza, ale nie poszedłem, bo zaspałem, bo miałem noc z przygodami(trzeba się rejestrować od godziny ósmej a ja wstałem dzisiaj około godziny dziewiątej). I co? I nic.

Pamiętam sąsiadkę w niebieskich dżinsach, której mówiłem "dzień dobry" i ona odpowiedziała. Bo przecież wcale nie musiała.

Nigdy nie patrzyłem jakimś negatywnym wzrokiem na zespół o nazwie Perfect. Zawsze dobrze oceniałem ten zespół. Podoba mi się głos wokalisty zespołu - człowieka o nazwisku Markowski. W nocy poznałem policjanta o imieniu Adam i policjantkę czarnooką(chyba) i to jest prawda.

Chce dać do posłuchania piosenkę "Zamykam oczy" zespołu Perfect.

http://www.youtube.com/watch?v=FX4L9XCknLM&feature=related.

Zawsze można posłuchać.



"Więzieniem marzeń wciąż pieniądze są.

Skrzydła rozwinąć, ale jak?

[...]

Zamykam oczy widze przestrzeń co

w nieskończoności znika gdzieś

Zamykam oczy w myślach stawiam dom

pod Słońcem, tyle miejsca jest"

[Perfect]

Dziękuję



Marcin



Marcin (18:25)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz