czwartek, 21 stycznia 2010

Dzisiaj

Na końcu dnia dobrze jest sobie zrobić podsumowanie. Co się dzisiaj działo?

Wstałem 0 godzinie szóstej i bieganie i dziesiątek różańca i gimnastyka. Byłem na Gatunkach Paraliterackich. Myśleliśmy o felietonach Stanisława Lema. Tego od "Solaris". Czy ja przeczytałem tekst pod tytułem "Solaris"? tak i nawet mi się podobał( rozważania o Bogu. Koncepcja Boga oddalonego, jeśli dobrze pamiętam). Stanisław Lem i jego felitony. Myśli, że jest nieomylny. Jaka jest cecha tych felitonów?

Gdy byłem młody to fascynowałem się "Wahadłem Foulcoulta" Umberto Eco. Bardzo dobrze patrzyłem na ten tekst. Czytałem go wiele razy. Podobała mi się atmosfera tajemniczość i przygody w tym tekście. "Imię Róży" to była jedna z moich ulubionych lektur. Wilhelm z Baskerwil jeśli dobrze pamiętam(jak się nazywał bohater książki?). Jakoś dobrze patrzyłem na te teksty Eco, gdy byłem młody. Lubiłem historię a te teskty mają historię w tle. Potem film z Shonem Connery'm w roli głównej. "Imię róży". Dla mnie dobry tekst. Film też mi się podobał. Jakie teksty mi się podobały w młodości?

Potem poszedłem(dzisiaj) na Politechnikę Wrocławską przedłużyć rodzinną legitymację zdrowotną. Byłem i byłem . Pokój numer 102 Kadry. Zrobiłem zdjęcie mam dowód, że tam byłem. Wybrzeża Wyspiańskiego 27 i tak.

Zostałem dopuszczony do sesji zimowej w roku akademickim 2009/2010. Pani w dziekanacie powiedziała mi, że miałem wystarczającą ilość punktów, żeby zaliczyć mi ostatni semestr. Jestem studentem piątego roku i jestem.

Style Krytyczne w Instytucie Filologii Polskiej u doktor Joanny. Myślenie o literaturze według człowieka o nazwisku Rousell. Na 16:15 poszedłem do Katedry Protetyki przy ulicy Krakowskiej 26. Czy mi tam leczyli zęba? tak. Kto mi leczył? Filip, student Stomatologii. Za leczenie zapłaciłem 30 złotych i to jest prawda. Jakie zęby miałem robione? Lewą dolną szóstkę i siódemkę( z siódemki miałem ściągany fleczer, bo chyba tak to się nazywa i wkładane wypełnienie światłoutwardzalne, bo chyba tak to się nazywa). Mam zrobić zdjęcię lewej dolnej szóstki. Poznałem dziewczynę niebieskooką o imieniu Karolina(astytowała studentowi, który mi robił zęba) i naprawdę trochę się o niej dowiedziałem. Studentka Stomatologii. Wracałem i wracałem i wracałem. Autobus "C" i autobus "C". Co się dzisiaj działo?

Dobrze jest zrobić sobie podsumowanie pod koniec dnia. Jutro będe się uczył. Od tego stawu skroniowo - żuchwowego dziwnie się czuję. Dziwnie słyszę. Zabieram się za dalsze leczenie po sesji. Bo teraz jest sesja i mi nie usuną ósemek na Chirurgi Stomatologicznej(muszę usunąć trzy ósemki), bo jest sesja a nie sesji nie ma. Znaczy jeszcze nie ma sesji, ale są zaliczenia.

Jaka piosenka mi się podoba? http://www.youtube.com/watch?v=yfg97-5uhFQ. "Shy is like the wind"

Do posłuchania.

DZiękuję



Marcin



Marcin (22:19)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz