poniedziałek, 18 stycznia 2010

Czy byłem dzisiaj u dziekana w celu poproszenia o dopuszczenie do sesji zimowej w roku akademickim 2009/2010 mimo zaległości? tak i mam przyjść po odpowiedź w dzień o nazwie czwartek( ten czwartek) i to jest prawda. Mam sztywność szczęki i ciężko mi się mówi i dziwnie słyszę, jakbym miał garnek założony na głowie(może jest tak, że mam złą amortyzację w stawie i całe drgania z dolnej szczęki idą mi na górną kość i naprawdę tak może być, ale nie musi. Jaka jest funkcja stawu? Zapewnienie amortyzacji. Teraz, jak noszę tą szynę, to wydaje mi się, że lepiej słyszę, niż dawniej jak nie miałem szyny, bo kiedyś to w ogóle miałem stereo w głowie) a tu sesja się zbliża i trzeba się uczyć. I nie łatwo, tylko ciężko.

Dobrze by było, gdyby się jakoś udało wyleczyć ten staw.

Myślę o kobietach, o podróżach i o dobrej pracy, która daje satysfakcje i dobre zarobki i naprawdę o tym myślę. Myślę, że dobrze by było jakby sobie znalazł dziewczynę i naprawdę tak myślę. Chce się wyprowadzić od rodziców. Bo facetowi, który ma dwadzieścia siedem lat ciężko się mieszka z rodzicami.

Wczorajsza rozmowa z doktorem Pawłem(Gatunki Paraliterackie). O moim eseju i dwóch felietonach, które napisałem. Felietony gorsze, bez pomysłu i bez dobrego zakończenia. Esej lepszy zabawny i z pomysłem. Dlaczego napisałem esej o tematyce antyalkoholowej? On lubi jeździć na rowerze. O czym rozmawialiśmy? Rozmowa z koleżanką Agatą przed salą 132 w Instytucie Filologii Polskiej.

Przeglądnąłem blogi biorące udziałw konkursie na blog roku 2009 w kategorii "Ja i moje życie" i zobaczyłem, że jest trochę blogów osób chorujących: kobieta z rakiem, zbierająca pieniądze na leczenie, mężczyzna z depresją. I naprawdę.

Kim jest Szaman? O czym się uczę. Co trzeba było zrobić żeby zostać szamanem u ludów pierwotnych?

Czy przedmiot W poszukiwaniu Istoty Religii wydaje mi się ciekawy? tak, mnie interesują troche inne kultury. Każdego interesują trochę inne kultury. Trochę.

Nigdy nie byłem w Australii i to jest prawda.

Koleżanka miała taką piosenkę w opisie na gg i ja myślę, że ta piosenka jest dobra do posłuchania:

http://www.youtube.com/watch?v=7EMdOok230k&feature=related.

DZiękuję.



Marcin



Marcin (20:50)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz