wtorek, 12 stycznia 2010

dzisiaj

O której godzinie dzisiaj wstałem? Koło szóstej, ale leżałem do godziny siódmej i myślałem. Wykonywałem ćwiczenia na mięśnie szczękowe, żeby poprawić sytuację stawu skroniwo - żuchwowego. Dziesiątek różańca, śniadanie i pojechałem na uczelnię. Co się działo na wykładzie o nazwie Metodologia Badań na Językiem? Były jakieś zasady dobrego dyskutowania. Trzeba mówić prawdę a nie kłamać. Tezy trzeby uzasadnić i takie tam... Jakie są poszczególne fazy dyskusji? Zapamiętałem, że prowadzący ma takie schorzenie polegające na tym, że źle rozpoznaje twarze ludzi. Jakie schorzenie ma prowadzący wykład o nazwie Metodologia Badań nad Językiem? Według niego, nie mała ilość ludzi, ma takie schorzenie, tylko dużo ludzi, ma ten problem z pamiętaniem twarzy ludzi, tylko się do tego nie przyznają. Co on mówił? Gdzie odbywały się zajęcia o nazwie Kultura Współczesna? W Istytucie imienia Jerzego Grotowskiego( Rynek Ratusz 27, jeśli dobrze pamiętam ), ale na nie nie poszedłem, bo musiałem iść do toalety i naprawdę to było przyczyną mojego nie pójścia na te zajęcia. Wróciłem do domu. Napisałem sobie CV. Jakie są podpunkty tworzenia dobrego CV według jakiejś kobiety? (znalazłem film w internecie na stronie Gazeta Praca czy jakoś tak, w kórym kobieta opowiada jakie są zasady tworzenia nie złego, tylko dobrego CV). 1) Muszą być dane osobowe(Imię, nazwisko, adres zameldowania, telefon komórkowy, adres e-mail). 2) Wykształcenie(omówienie poszczególnych szkół) 3) Kariera zawodowa( gdzie ktoś pracował?) 4) Specjalne umiejętności.5) Kursy i szkolenia6) Zainteresowania(Czym się ktoś interesuje?). 7) Referencje(nie wiem co to jest i naprawdę nie wiem). Czy według kobiety, która opowiadała o dobrym CV w filmie, który dzisiaj oglądałem w Internecie trzeba zamieszczać w CV życiorys? Nie. Przepisałem fragment "Iliady" w tłumaczeniu Ignacego Wieniewskiego, żeby jutro oddać książkę koleżance i naprawdę dlatego. Księga jedenasta. Księga jedenasta. Księga jedensta. Obcowanie z klasyczną literaturą czy nie wiem jak to nazwać. 1) Robi się widno( nastaje dzień). 2) Zeus Kronida wysyła boginię zemsty do Atrydów( boginię Eris). 3) Przygotowania do bitwy. 4) Opis zbroi Agamemnona. 5) Opis szyku trojan( w tym opis Hektora, syna króla Troi). O czym jest początek jedenastej księgi "Iliady" Homera?. Poszedłem odebrać zdjęcie kregosłupa szyjnego do szpitala przy ulicy Pilczyckie(Medicar). Jaki mam opis zdjęcia kregosłupa szyjnego a nie piersiowego? " Anomalia Kimmerlego. Zwapnienie w więzadle przednim. Poza tym bez zmian." Muszę iść z tym do lekarza o nazwie Ortpeda, bo jest taki rodzaj lekarza. Czy poszedłem dzisiaj do gabinetu doktora Jana, który jest chirurgiem szczękowym? tak. Co mi powiedział mężczyna niebieskooki(chyba ten doktor, ale nie jestem pewien, ale chyba ten, wcześniej go widziałem, tylko raz w życiu, jeśli dobrze pamiętam). Ile u nich kosztuje usunięcie jednego zęba mądrości? od 250 do 350 złotych i że musiałby zobaczyć. Doktor ten doradził mi, żebym poszedł na Chirurgię Stomatologiczną przy ulicy Krakowskiej 26 i tam mi usuną ósemki nie odpłatnie, tylko na Narodowy Fundusz Zdrowia. Co on mi doradził? Co się dzisiaj działo?. Dziękuję.



Marcin

Marcin (21:48)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz