czwartek, 7 stycznia 2010

Dzisiaj

O której godzinie dzisiaj wstałem? 5:00. Gimnastyka, dziesiątek różańca, bieganie na stadionie przy ulicy Lotniczej(o godzinie 6:00, przy temperaturze ujemnej i to jest prawda, bo przecież nie było jakiejś dodatniej temperatury). Spowiedź u księdza o imieniu Jan(ma 81 lat, wiem bo sprawdziłem w Internecie, bo to znany ksiądz Jan). O 9:30 zajęcia o nazwie Gatunki Paraliterackie w Instytucie Filologii Polskiej(oddałem doktorowi Pawłowi dwa felietony i jeden esej na zaliczenie przedmiotu). Felietony Jerzego Pilcha. Czy Jerzy Pilch w felietonach dobrze patrzy na Jana Błońskiego? tak. Wróciłem do domu. Zjadłem obiad(zupa pomidorowa. Warto dbać o dobre odżywianie i naprawdę). Napisałem notkę na zaliczenie przedmiotu o nazwie Kultura Współczesna(relacja z pobytu w Muzeum Narodowym przy ulicy Jana Ewangelisty Purkyniego. Opis fragmentu wystawy "Sztuka Polska XX wieku"). Style Krytyczne u doktor Joanny. 14:45. Myślenie o literaturze według Paula de Manna. 16:30 zajęcia u doktora Adama. Myśleliśmy o tekście autorstwa Jacquesa Derridy( założyciela nurtu w literaturoznawstwie o nazwie dekonstrukcjonizm) pod tytułem "Wieże Babel". Dlaczego Bóg według myślenia biblijnego pomieszał języki w biblijnej historii o Wieży Babel, bo ludzie chcieli być równymi Bogu(grzech pychy). Dlaczego Bóg pomieszał języki w biblijnej historii o Wieży Babel według Jacquesa Derridy? Bo ludzie nadali sobie imię(Tylko Bóg mógł nadawać imię). Bo ludzie tworzyli jednolitą wspólnotę i to nie podobało się Bogu. Jakie są przyczyny? Wiem ze swojego doświadczenie, że pytanie o przyczynę to ważne pytanie. Ważne. Wszystko ma swoją przyczynę.

Wracałem autobusem linii "c". Obok mnie siedziała dziewczyna o brązowym kolorze oczu. Jak chciała wysiąść, najpierw lekko odchrząknęła a potem powiedziała "przepraszam" i ja wstałem i ją wypuściłem.

http://www.youtube.com/watch?v=n-AB7RJpOjY. Do posłuchania piosenka pod tytułem "All for love" z filmu "Trzej muszkieterowie" chyba.



DZiękuję.



Marcin

Marcin (20:10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz