poniedziałek, 20 września 2010

Biblioteka Akademii Medycznej

Wstałem około ósmej chyba. Potrzebuję poczytać teksty ortopedyczna o ćwiczeniach przy płaskostopiu. Zapisałem się do biblioteki przy ulicy Parkowej 3/1 ( Biblioteka Akademii Medycznej). Pani w bibliotece wkleiła mi kartę zobowiązań do indeksu filologicznego. Niebieskooka kobieta. Kazała mi podpisać druk, że zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych. Kazała mi wpisać dzisiejszą datę. Powiedziała, że karta zobowiązań powinna być wklejona na ostatniej stronie indeksu a nie luzem. Powiedziała, że jedna karta już się u mnie zgubiła ( bo miałem duplikat). Pytała mnie o kod pocztowy. Dała mi kartę biblioteczną. Pytała: Na którym jestem roku?

Byłem w Zakładzie Stomatologii Zachowawczej w celu pobrania zdjęcia rtg lewej dolnej szóstki ( bo ja nie będę robił sobie miliona zdjęć rtg). Pani pielęgniarka pytała mnie: Jak się nazywam? Jaki jest mój numer karty pacjenta? Dała mi zdjęcie. Powiedziała, że w mojej karcie pacjenta są same zdjęcia szóstki lewej dolnej. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz