sobota, 11 września 2010

"Siemacie ludzie"

Wstałem około godziny ósmej. W sobotę jeżdżę rowerem. Dzisiaj dojechałem do lasu za miejscowością Brzezia Łąka. Na polanie robiłem ćwiczenia szerokiego wymawiania samogłosek. Było słonecznie i ciepło. Po drodze widziałem całe rodziny na rowerach. Dużo ludzi młodych biega nad Odrą. Kobiety chodzą z wózkami z małymi dziećmi. Mężczyźni też chodzą z wózkami. Ludzie wyprowadzają psy. Chodzą z kijkami trekingowymi. Jest dużo rowerzystów. Dużo wędkarzy. ( Co ludzie robią nad Odrą w sobotę?)

W Brzeziej Łące wpadła mi mucha do oka. Musiałem ją wyjmować.

Przeglądałem ofertę firmy produkującej dżinsy o nazwie Levis. Nie podobają mi się dżinsy firmy Levis z najnowszej kolekcji. Trzeba brać pod uwage, że nie widziałem ich na żywo, tylko w sklepach internetowych. Może na żywo podobałyby mi się? Na pewno są oryginalne. Mają oryginalny krój kieszeni. Ceny tych dżinsów wahają się pomiędzy 200-400 złotych. Podobają mi się klasycznie skrojone dżinsy firmy Wrangler. Są one dostępne w cenach od 140 złotych.

Oglądałem dostępny w Internecie film dokumentalny o wokaliście zespołu Dżem Ryszardzie Riedlu pod tytułem "Siemacie ludzie". O tym jak dorastał na Ślasku w biednej, wielodzietnej rodzinie. O zdolnościach rysunkowych i zainteresowaniach książkami o Indianach. O pracy w różnych zakładach. O początkach działalności muzycznej. O pierwszym przesłuchaniu dla zespołu Dżem. Milicja często umieszczała go w więzieniu na czterdzieści osiem godzin. O ślubie. O pisaniu tekstów dla Dżemu. Problemach z narkotykami. O częstym przebywaniu w zakładach odwykowych. O tragicznej śmierci wokalisty. Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz