piątek, 10 września 2010

Buty czeskiej firmy Hannah

Buty mi się zużyły. Postanowiłem sobie kupić nowe buty. Pojechałem rowerem do sklepu o nazwie Intersport w centrum handlowym Borek przy ulicy Hallera. Przymierzałem buty sportowe z podeszwą podobną do butów górskich, firmy Salomon w cenie 199 złotych. Buty mi się podobały. Miały tylko jeden minus. Dużo prześwitującej siatki. Pomyślałem, że taka siatka łatwo będzie przemakać. Chciałem kupić buty, które można używać w górach i w mieście w różnych warunkach atmosferycznych i jednocześnie da się na nich jeździć na rowerze. Pojechałem rowerem na Bielany. Znalazłem nową ścieżkę rowerową na Bielany, dzięki, której omija się drogi, którymi jeżdżą samochody ( częściowo). W sklepie o nazwie Dekathlon przymierzałem bytu górskie ( wysokie w kostce) z 239 złotych. Widziałem tam bojówki w cenie około 60 złotych. Tanie buty górskie firmy Quechua. Tanie polary Quechua. Płaszcze przeciwdeszczowe. Poszedłem do domu handlowego Auchan na Bielanach. Widziałem sklep z dżinsami firmy Lewis ( można tam kupić dżinsy średnio za 250-300 złotych). Znalazłem dobrze wyposażony sklep ze sprzętem turystycznym o nazwie Cerro Torre ( w Auchan). Widziałem dużo kurtkek firm Greezly, Wolfgang oraz inne. Po solidnym przymierzaniu kupiłem buty czeskiej firmy produkującej chyba głównie sprzęt górski Hannah. Kupiłem model Zenith w cenie 199 złotych ( rozmiar 46). Gdy płaciłem za buty widziałem, jak ludzie zatrudnieni w sklepie Cerro Torre dyskutowali nad mapą Tatr na temat jednej z tras. Pani sprzedawczyni mi powiedziała, że dobrze jest zachować paragon, bo na podstawie paragonu świadczone są usługi związane z gwarancją na te buty. Buty te mają charakter trekingowo- miejski. Mają sztywną podeszwę terenową. Teraz znalazłem te buty przecenione w Internecie za 149 złotych. Tym oto sposobem są u mnie buty. Kupie sobie jeszcze kurtkę na zimę. Muszę wybrać dobrą. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz