poniedziałek, 4 października 2010

Dalej zajmuje się leczeniem.

Dalej zajmuje się leczeniem: na 13.10 jestem zarejestrowany w celu wykonania nowej szyny dolnej odciążającej staw skroniowo-żuchwowy; na 18.10 jestem zarejestrowany do chirurga stomatologicznego w celu usunięcia ósemek. Dzisiaj dowiedziałem się przy pomocy telefonu, że konsultacja u profesora Stefana Barona z Gliwic ( znanego specjalisty od stawu skroniowo-żuchwowego) kosztuje 200 zł. Cena szyny u niego to chyba ( jeśli czegoś nie pomyliłem) 350 – 500 zł. Najbliższy możliwy termin wizyty to 21.10. Zarejestrowałem się na konsultacje w celu poradzenia się czy lepiej prostować zęby operacyjnie, czy przy pomocy metody kompensacyjnej do jeszcze jednej Pani ortodonty z Akademii Medycznej. Jestem w wśród osób oczekujących na zabiegi rehabilitacyjne na staw skroniowo – żuchwowy na miesiąc listopad w ośrodku rehabilitacyjnym Creator. Nie mam jeszcze pieniędzy na prostowanie wady zgryzu.

Działam. Nie jest tak, że stoję w miejscu, tylko staram się iść do przodu. Żeby poprawić sytuację zdrowotną. Jeździłem dzisiaj rowerem. Byłem w sklepie Tesco. Kupiłem sobie chleb w cenie 2 złote 19 groszy. Moja mama ugotowała dobre gołąbki. Moja szyna jest starta i odpada od zębów. Czekam na nową szynę odciążającą staw skroniowo-żuchwowy. Źle się czuję z tym stawem.
Chce coś napisać o hamulcach do roweru, które kupiłem. Chodzi mi o hamulec typu v –break firmy Shimano z rodziny Deore. Mam taki hamulec zamontowany z tyłu. Kupiłem go, bo chciałem mieć z tyłu dobry hamulec. Zdarza mi się jeździć po terenach pagórkowatych. Tam na zjazdach potrzebny jest dobry hamulec. Przy jeździe miejskiej również potrzeba dobrego hamulca w rowerze. Zauważyłem, że klocki od hamulca starły się. Potrzebuje wymienić klocki w hamulcu. Hamulec kupiłem chyba 17 lipca 2010. Dzisiaj czyli 4 października mam już zużyte klocki hamulcowe ( klocki są starte na powierzchni. W miejscu styku z kołem wytarły się takie wgłębienia na powierzchni klocków hamulcowych. Starła się zewnętrzna warstwa na klockach). Wniosek: klocki hamulcowe do hamulca typu v-break trzeba często zmieniać, przy intensywnym użytkowaniu roweru ( co 2-3 miesiące). To jest taka informacja o charakterze technicznym. Zauważyłem, że zestaw nowych klocków hamulcowych do hamulca Deore kosztuje w sklepie internetowym 22 złote.
DZiękuję.

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz