poniedziałek, 25 października 2010

Opony zimowe i relacje damsko-męskie

Zarejestrowałem się dzisiaj na usunięcie zęba 1/8. Usunięcie zęba mam 5.11.2010 w Zakładzie Chirurgii Stomatologicznej przy ulicy Krakowskiej 26. Ciągle szukam instytucji, która pomoże sfinansować moje leczenie wady zgryzu. Wysłałem pytanie odnośnie opon rowerowych na zimę do trzech sklepów. Dwa sklepy mi odpowiedziały. Napisałem jaki mam rower i że potrzebuje dobrej, taniej opony na zimę do roweru ( na śnieg i lud). Jakie były odpowiedzi? Najlepiej na lodzie spisują się opony z kolcami ( takie opony są produkowane przez firmy Schwalbe i Continental). Są one drogie. Cena zaczyna się od około 150 złotych wzwyż. Przykłady takich opon to: Schwalbe Snow Stud rozmiar 1,90 za 149 złotych za jedną ( 100 kolców w oponie), Schwalbe Maraton Winter rozmiar 1,75 za 179 złotych ( 200 kolców w oponie), lub Schwalbe Ice Spiker 229 złotych (304 kolce. Opona do jazdy wyczynowej po lodzie).

Są też tańsze opony, które dobrze zachowują się w warunkach zimowych, ale nie dorównują w przyczepności na lodzie oponom z kolcami. Takie opony, to na przykład: Michelin Country Mud, Michelin Country AT, Michelin Country Trial. Ceny tych opon wahają się pomiędzy 40 a 60 złotych. Mnie zainteresowały opony z tej drugiej grupy. Moje opony są starte i mogą się ślizgać na śniegu. Chce coś napisać o hamulcu, który kupiłem w lipcu. Chodzi o Shimano Deore typu v-break. Moim zdaniem warto kupić taki hamulec. Jest on skuteczny. Klocki hamulcowe dość szybko się zużywają, ale jest skuteczny. Lepszy od hamulców starego typu. Nie piszczy, gdy jest mokro.

Teraz odejdę o tematyki rowerowej i napisze coś o związkach damsko-męskich

Od dawna interesuje mnie zagadnienie związków damsko-męskich. Myślę trochę o założeniu rodziny. Moim zdaniem dobrze jest założyć dobrą rodzinę. Istnieje bezpośredni związek między faktem posiadania dobrej rodziny a radością. Ci co mają udane związki są bardziej radośni. Żeby związek był udany, obie strony muszą chcieć coś z siebie dać dla drugiej osoby.

Trzem koleżankom zadałem przy pomocy komunikator gg pytanie związane z relacjami damsko – męskimi. Jakie cechy mężczyzny- partnera podobają się kobiecie?

Jakie były odpowiedzi?

Pierwsza osoba: Odpowiedzialny, wyrozumiały, dojrzały, czuwa nad rodziną, daje poczucie bezpieczeństwa, silny psychicznie, pomaga kobiecie w trudnościach, ma autorytet u dzieci, cierpliwy. Dobrze jest jeśli kobieta też ma takie cechy. Tylko jej autorytet u dzieci funkcjonuje na innej zasadzie i kobiety z natury mają bardziej delikatną psychikę niż mężczyźni.

Druga osoba: Każda kobieta ma inne oczekiwania od partnera odnośnie wszystkich sfer życia, jak i sfery emocji. Każda kobieta chce być kochana i żeby partner był dla niej dobrym człowiekiem

Trzecia osoba: Ważne jest żeby była miłość. Nie da się kochać idealnie, bo człowiek nie jest idealny. Dobrze jest jeśli partner nie udaje, tylko jest sobą( szczerość).

Myślę, że na prawdę warto prowadzić takie rozmowy. Zapraszam chętnych do dzielenia się swoimi opiniami na ten temat. Dziękuję.



Marcin

Marcin (21:07)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz