czwartek, 21 października 2010

Studenci Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego potrzebują szafek na ubrania zamykanych na klucz

Przed chwilą napisała do mnie koleżanka przy pomocy komunikatora gg, że „Berlin jesienią jest ładny” i że dużo ludzi jeździ tam na rowerze. Ona ma tam praktykę. Gorzej się czuję dzisiaj ze stawem skroniowo-żuchwowym. Mam wrażenie, że lewa górna szóstka ma za wysoką plombę. Takie mi się pojawiło wrażenie. Jutro mam konsultację u kolejnego ortodonty. Mój rower jeździ dobrze. Chociaż trochę skrzypi. Pamiętam, że gdy dzisiaj wracałem rowerem z Zakładu Dysfunkcji Narządów Układu Stomatognatycznego wiał silny wiatr. Zastanawiam się czy istnieją zimowe opony do roweru. Zastanawiam się, czy istnieje różnica w jakości zabiegów typu obustronna osteotomia strzałkowa żuchwy wykonywanych w Polsce i za granicą ( mówiąc za granicą mam na myśli kraje lepiej rozwinięte niż Polska). Dowiedziałem się, że studenci Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego AM we Wrocławiu potrzebują szafek na ubrania zamykanych na klucz. Moją szatnie, ale do szatni może wejść każdy i zdarzają się kradzieże ubrań medycznych i zwykłych ubrań. Może jakiś czytelnik tego bloga chce podjąć się sfinansowania takich szafek zamykanych na klucz dla studentów Akademii Medycznej Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego? Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz