niedziela, 3 października 2010

Wczoraj dzień rowerowy

Wczoraj pojechałem rowerem do Trzebnicy. Na mojej galerii są zdjęcia z tego wyjazdu. Jechałem przez miejscowości Cienin, Pasikurowice, Skarszyn, Głuchów Górny, Czachowo, Sędzice, Cerekwica. Wracałem tą samą drogą. Koło szpitala przy ulicy Kamieńskiego widziałem rowerzystów z rajdu rowerowego Wrocław – Sułów (chyba). Stali i czekali na rozpoczęcie rajdu. Potem mijali mnie na trasie. Pogoda była dobra. Jechało się przyjemnie. Polecam tą trasę, jako dobrą alternatywę dla głównej drogi z Wrocławia do Trzebnicy. Po drodze, na postoju wykonywałem ćwiczenia na poprawę stawu skroniowo-żuchwowego. Odwiedziłem sanktuarium Świętej Jadwigi. Było tam akurat nabożeństwo różańcowe. Raczej nędznie się czuje. Szyna odciążająca staw nie trzyma się zębów. Czekam do 13.10.2010 na pobranie wycisku w celu wykonania nowej szyny. Na trasie w okolicy miejscowości Cerekwica są roboty drogowe. W dwóch, miejscach czynny jest tylko jeden pas ruchu. Ruch samochodów jest tam sterowany przy pomocy sygnalizacji świetlnej.


Dziękuję.

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz