czwartek, 27 maja 2010

"I'm still haven't found what I'am looking for"

Koniec problemów żołądkowych. Byłem u stomatologa. Mam zakończone leczenie lewej górnej szóstki. Skończyłem pisać rozdział dotyczący autobiograficznego charakteru tekstów "Mojego Pionowego Świata" i "Wspinaczki". Wyszło mi sześć stron formatu "A4" tekstu. Jutro sprawdzę, czy to się dobrze czyta. Muszę jeszcze napisać krótką biografię Anatolija Bukrejewa i jeden rozdział, ... może o historii wspianczki wysokogórskiej. Nie wiem. Robiłem ćwiczenia szerokiego wymawianie samogłosek. Gimnastykowałem się. Kupiłem bilet autobusowy za złoty dwadzieścia w kiosku przy pętli na Kozanowie. Kupiłem bilet za złoty czterdzieści na Dworcu Autobusowym przy placu Grunwadzkim (w automacie), koło przystanku autobusu linii "c". Słuchałem piosenki grupy U2 pod tytułem "I still haven't found what I'm looking for". Piosenkę tą wykonywali wokaliści Bono i Bruce Springsteen. Podoba mi się ta piosenka i jej wykonanie. Myślę, że to nie jest jakaś nędzna piosenka, której się nie da słuchać, tylko jest radość ze słuchania teg0 utworu. Twardy i ostry głos Bruce'a Springsteene'a i delikatnijszy głos Bono.

Jak jechałem autobusem linii 127 do Katedry Protetyki, to za mną siedział jakiś lekarz geriatra(zajmujący się osobą starszą. Młody po studiach, albo jeszcze student. A może to był psycholog od osób starszych, nie wiem do końca) chyba z ojcem zoologiem i głośno rozmawiali. Chyba z ojcem.

Czy tekst pod tytułem "I still haven't found what I'm looking for" to tekst religijny? Pierwotnie myślałem, że adresatem tekstu jest kobieta(mężczyzna mówi do kobiety, że wspinał się po najwyższych górach i biegał przez wzgórza i inne takie..., żeby być z nią). Doszedłem do zwrotek:





"I believe in the kingdom come

then all the colors will bleed into one

bleed into one

well yes i'm still running



you broke the bonds and you

loosed the chains

carried the cross

of my shame

of my shame

you know i believed it"





i stwierdziłem, że to jest piosenka religijna. Może ktoś ma inne zdanie?

http://www.youtube.com/watch?v=JVdZ0Rdm8zI.

Można posłuchać.

Dziękuję.



Marcin



Marcin (21:46)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz