wtorek, 11 maja 2010

Lekarz pierwszego kontaktu

Pomyślałem, że jak mnie boli staw skroniowo-żuchwowy i ciężko mi się mówi, nie mogę za dużo mówić, bedę się starał o status osoby niepełnosprawnej. Może dostanę rentę na ten staw. Spróbować zawsze można a pieniądze są mi potrzebne, chociażby na nowe buty. Dostałem wniosek o przyznanie statusu osoby niepełnosprawnej w MOPSIE(Miejski Ośrodek Pomocy Społeczenej). Dostaje się dwa wnioski: jeden do wypełnienia dla wnioskodawcy, drugi do wypełnienia przez lekarza. Do wniosków należy dołączyć dokumentację choroby. Poszedłem z tym wnioskiem do specjalisty od stawu skroniowo-żuchwowego. Specjalista od stawu skroniwo-żuchowego powiedział, że to nie u nich się wypełnia i że chyba w ZUSIE. Dzisiaj poszedłem do lekarze pierwszego kontaktu. Lekarz Pierwszego kontaktu mi powiedział, że on mi może wypełnić, ten wniosek pod warunkiem, że mu przedstawię dokumantację choroby. W piątek mam wizytę w Zakładzie Zaburzeń Narządów Żucia, to poproszę o skserowanie mojej karty pacjenta i zdjęć rgt stawu skroniowo- żuchowego w celu przedstawienia lekarzowi pierwszego kontaktu. Pani doktor powiedziała mi, że u mnie wadę zgryzu widać na pierwszy rzut oka. Wystawiła mi nowe skierownie do specjalisty od rehabiliacji kręgołsupa(Stare straciło ważność i musiłem prosić o nowe). Byłem w bibliotece Akademii Medycznej przy ulicy Parkowej w celu zapoznania się z tekstem autorstwa Okesona pod tytułem" Leczenie dysfuncji narządów żucia i zaburzeń zwarcia". Nie zapoznałem się z tekstem, bo żeby korzystać z czytelni głównej trzeba mieć kartę użytkownika biblioteki. Żeby wyrobić kartę użytkownika biblioteki trzeba mieć indeks uczelni na której się studiuje, karte zobowiązań bibliotecznych, dowód sosobisty i pięć złotych wpisowego. Nie miałem indeksu i karty zobowiązań przy sobie. Porobiłem kilka zdjęć budynku. Mają tam dobry budynek, taki wśród drzew. Teraz drzewa są intensywnie zielone i ta zieleń mi się podoba. Chce kupić rower górski na Allegro w cenie od 100 do 150 zł. Czekam na pełną aktywację konta na Allegro. Dziękuję.
Marcin

Marcin (17:40)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz