piątek, 21 maja 2010

Szukam sponsora leczenia wady zgryzu

Dzisiaj w nocy podobno ma być kulminacyjna fala powodziowa na rzece o nazwie Odra. Szukam sponsora leczenia wady zgryzu. Muszę zacząć to leczenie a nie mam pieniędzy. I to jest prawda. Potrzebuję kwoty 8000 złotych, żeby sfinansować leczenie wady zgryzu w najtańszym znanym mi wariancie. Nędznie się czuję. Szukam sponsora leczenia wady zgryzu. Cały dzień siedziałem i szukałem w Internecie. Odpisał mi mężczyna (nawet nie pamiętam jak się nazywał) z firmy o nazwie Fiat, że wspierają wiele fundacji i stowarzyszeń, ale nie pomagają osobom indywidualnym. Prawie cały dzień spędziłem przy komputerze i szukałem. I szukałem. Myślę, że źle jest, że leczenie ortodontyczne w Polsce jest pełnopłatne. Jak ktoś ma wadę zgryzu, to potrzebuje tego leczenia. Nieleczone wady zgryzu są powodem różnych chorób. U mnie powstał problem ze stawem. Nie każdego człowieka stać na sfinansowanie leczenia ortodontycznego za 8000 złotych. Ciekawe, czy w innych krajach Uni Europejskiej leczenie Ortodontyczne jest pełnopłatne? Chciałbym się wyprowadzić od rodziców. Mieć jakiś spokojny pokój. Pracę. Nie poszedłem dzisiaj biegać. Muszę pisać pracę magisteską i to jest prawda. Dziękuję


Marcin

Marcin (22:31)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz