poniedziałek, 3 maja 2010

Trzeci maj

Dzisiaj wstałem około siódmej. Czy jest dobra pogoda? tak. Dobra pogoda do spacerów. Byłem biegać na stadionie a tam majówka, ludzie, przy muzyce, siedzą. Jest grill. Dzieci biegają. Dobrze mi się biegało. Pomyliłem się i pojechałem wydrukować podania o dofinansowanie leczenia ortodontycznego. Budynek C-5 POlitechniki Wrocławskiej( gdzie zawsze drukuje różne rzeczy) był zamknięty. Dzisiaj trzeci maj. Inne punkty ksero też były pozamykane. Nie wydrukowałem a nie nie nie wydrukowałem. Czyli nie wydrukowałem. Siedzę i projektuje trochę swoją nową stronę internetową. Czasem myślę jak wygląda obecnie niebo nad Alpami, albo w Hiszpani. Tęsknie trochę do podróży. Czasem wspominam wycieczkę do Rzymu w 2008 roku. Ciekawe jak długo jechałoby się do Rzymu rowerem? Widok Koloseum i Forum Romanum, Plac Świętego Piotra i fasada barokowa Bazyliki Świętego Piotra, groby papieży, kościół Santa Maria Maggiore i Bazylika Świętego Jana na Lateranie, muzeum Watykańckie. Mont San Angelo, Sant Giovani Rotondo i Manopello. Pamiętam, jak idąc na oślep, bez mapy udało mi się przejść od Bazylika Świętego Piotra do Koloseum i spowrotem. Musiałem przechodzić na drugą stronę Tybru. Gdzie byłem w Rzymie w 2008?. Metro. I nocleg na Campingu przy ulicy Aurelia. Wieczorem na Campingu był koncert. Słuchaliśmy takich romantycznych ballad do potańczenia i innych. Wracaliśmy z miasta autobusem chyba 247(byłem tam z ludźmi z DA). Rzym robi wrażenie. Jest piękny.Nie podobał mi się tylko chaos na drogach w Rzymie. Bardzo dużo ludzi jeździ tam skuterami. Rzadko przepuszczają pieszego na pasach. Trzeba stać i stać a ruch jest duży. Moja mama wybiera się do Hiszpanii(może na wakacje). Chce przejść do Hiszpanii drogą Świętego Jakuba Compostelli(nie wiem czy w całości pieszo, bo to strasznie długa droga z Polski jest). I naprawdę o czymś takim moja mama myśli. Kark mnie boli, bo mam tam ponapinane mięśnie od wady zgryzu i mnie boli naprawdę. Zawsze jak pójdę pobiegać to się lepiej czuje. Gismnastyka dla mnie jest dobra. Tylko nie mogę dużych ciężarów dźwigać ze względu na ten staw.
DZiękuję.



Marcin

Marcin (17:56)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz