sobota, 8 maja 2010

Kupno roweru

Pomyślałem dzisiaj, że rower jest mi potrzebny i naprawdę tak pomyślałem. Teraz jest nie zimno, tylko ciepło. Czyli jest ciepło. Rower jest skuteczniejszym środkiem transportu niż samochów w mieście, bo nie stoi się w korkach i rower łatwiej zaparkować niż samochód. Ja lubię wycieczki rowerowe, a teraz jest ciepło i można jeździć na różne trasy w weekendy( na przykład spróbować dojechać rowerem w Karkonosze, z noclegiem pod namiotem). Bilet autobusowy miesięczny, dla studenta, na dwie wybrane linie(taki kupuje) kosztuje 24 złotę. Pomyślałem, że lepiej jest kupić rower za 100 złotych, niż kupować co miesiąc bilet miesięczny na dwie wybrane linie komunikacji miejskiej w granicach miasta. Rowerem można jeździć na długie tasy i to jest prawda. Na długie trasy rowerem można jeździć pod warunkiem, że jest dobry. Zarejestrowałem się na portalu internetowym o nazwie Allegro( dotychczas nie byłem zarejestrowany, bo nic tak nie kupowałem dotychczas). Przeglądnałem kategorię rowerów górskich(MTB) w cenie do 100złotych(może być nawet za 105 złotych) i znalazłem: Rower z ramą Giant Sierra coś tam(stal chromo-molibdenowa)..., na osprzęcie firmy Shimano z rodziny Deore XT(podobno to dobry osprzęt jest, na pewno lepszy od Shimano Sisów, bo taki miałem ostatnio wcześniej Altusy ), bez amortyzatora w cenie 102,5 złotego. Rower wygląda na trochę stary, ale można taki kupić, Rower z Ramą Wheeler(Cr-Mo) na osprzęcie firmy Shimano z rodziny Deore LX(z tego co wiem Deore XT używają w rowerach bardziej wyczynowych a Deore LX w rowerach mniej wyczynowych, ale też sportowych, nie wiem czy dobrze wiem). W cenie 100 złotych. Znalazłem też kilka innych rowerów. Podobał mi się jeszcze rower z ramą Giant Codex(stal karbonowa, to chyba jest z podwyższoną ilością Węgla, ale nie jestem pewien i z domieszką Chromu i Molibdenu), rozmiar ramy dwadzieścia dwa cale(czyli na mnie może być trochę za duża, ale trochę. Ja mam 186 centymetrów, wzrostu i przy takim wzroście jest dobra rama z przedziału 19 cali-21 cali). Rower ma jeszcze chyba pieć dni do końca aukcji i cena jest 1 zł. Postanowiłem sobie kupić rower na portalu internetowym o nazwie Allegro i to jest prawda. Do jutra będę myślał co kupię. Dzisiaj wstałem około ósmej. Nigdzie nie wychodziłem, tylko czytałem o tych rowerach i to jest prawda. Co się dzisiaj działo? Dziękuję.


Marcin

Marcin (20:56)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz