wtorek, 9 listopada 2010

Dzień

O której godzinie dzisiaj wstałem? Około 7:00. Byłem u Dominikanów. Byłem w Zakładzie Zaburzeń Narządów Żucia w celu odebrania zaświadczenia o stanie zdrowia do renty socjalnej w ZUSIE, ale nie było profesora. Pytałem, jakiegoś niebieskookiego lekarza czy jest profesora, ale nic nie powiedział. Pani Teresa mówiła, że profesora nie będzie, ani dzisiaj, ani jutro. Może będzie w środę. Wracałem rowerem w deszczu, w ciemności i w błocie( muszę sobie kupić lampę do roweru, żeby mi świeciła). Nie zdążyłem na rehabilitację do Creatora.

Mężczyzna czasem potrzebuje trudnych warunków pogodowych. Dlatego ja lubię góry zimą.

Nie wiem którego ortodontę wybiorę. Chce iść na konsultacje do Pani ortodonty, która podobno dobrze przygotowuje do osteotomii strzałkowej żuchwy.

Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz