środa, 17 listopada 2010

Zarejestrowałem się do ortodonty w celu sporządzenia planu leczenia.

Jestem zwolennikiem takiego myślenia, żeby nie kupować, rzeczy tańszych, ale byle jakich. Lepiej wydać więcej pieniędzy, ale kupić coś co będzie służyło przez lata. Tani sprzęt szybko nam się zużyje i będziemy musieli wydawać pieniądze na nowy. Droższy a dobry sprzęt posłuży nam przez lata. Jeśli się chce coś kupić, dobrze jest przemyśleć wszystkie możliwości. Nie kupować pochopnie czegoś. Najpierw rozejrzeć się jakie są możliwości na rynku a potem kupować. Mam takie przemyślenia, bo człowiek może mieć przemyślenia. Nie wstydźmy się swoich przemyśleń.

Zarejestrowałem się dzisiaj do ortodonty w celu sporządzenia planu leczenia i to jest prawda. Wizytę mam 23.11.2010. Mam mieć ze sobą zdjęcia: pantomograficzne, rentgen boczny głowy. Zostawiłem też kartkę z moimi pytaniami. Na prawdę.

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz