środa, 10 listopada 2010

Jutro pamiątka odzyskania niepodlełości

Byłem rowerem na Krakowskiej 26. Rozmawiałem z trzema osobami ( dwie po drodze i jedna na miejscu).

Jutro są moje imieniny. Pamiątka Dnia Odzyskania Niepodległości przez Polskę po stu dwudziestu trzech latach niewoli.

Może jutro pojadę gdzieś rowerem. Jeśli będzie dobra pogoda, wstanę rano i wyjadę. Dzisiaj umyłem rower. Nie wiem, którą metodą prostować zęby a muszę prostować zęby, bo czuje się nędznie. Jestem ciekawy, czy po wyprostowaniu wady zgryzu ustąpią mi wszystkie objawy, które mam: bóle pleców i szyi, strzelanie przy ruchach bocznych głową, trudność z mówieniem, ogólne uczucie sztywności i napięcie mięśni na szyi, klatce piersiowej, ból przy odginaniu głowy do tyłu. Trzeba jasno powiedzieć, że takie życie jest bardzo męczące. Czasem się dziwię, że aż takie objawy mogą być od wady zgryzu (tylko, że moja wada zgryzu jest bardzo poważna). Jakiś czas temu trafiłem na objawy boreliozy w Internecie. Wiele objawów mi się pokrywało. Objawy boreliozy z tego co pamiętam były mniej więcej takie: złe słyszenie, szumy uszne, zaburzenia koordynacji, gubienie się, bóle szyi ( takie objawy jak przy zatruciu wywołanym bakteriami [krętki boreliozy]), bóle pleców, mocne bole karku. Pomyślałem, może to nie od wady zgryzu, tylko od boreliozy, bo przecież tak na prawdę nigdy do końca nic nie wiadomo. Wszystko co nam się wydaje, może okazać się mirażem. Dlatego ja nigdy do końca nie jestem czegoś pewny. Wiem, że to co uznajemy za pewne, może być złudzeniem. Ciekawe, czy po leczeniu ortodontycznym te objawy ustąpią i wróci mi pełna sprawność. Chciałbym kiedyś móc realizować swoje marzenia o podróżach. Ciekawe, czy potem będę miał ochotę na podróżowanie. Chętnie bym teraz znalazł jakąś pracę, przy której nie trzeba dużo mówić. Teraz ciężko znaleźć taką pracę.

Napisała do mnie Agata, która pisze pracę magisterską o współczesnych alpinistach. Porównuje dokonania współczesnych polskich alpinistów ze światowym alpinizmem. Napisałem jej, że nie jestem ekspertem od najnowszych osiągnięć alpinizmu ( niech idzie rozmawiać na ten temat z samymi alpinistami), ale uważam, że moim zdaniem warte wspomnienia w pracy są dokonania takich polskich alpinistów jak: Piotr Pustelnik, Piotr Morawski, Kinga Baranowska, Ryszard Pawłowski, Piotr Snopczyński, Aleksander Lwow, Wojciech Kurtyka, Z zagranicznych: Denis Urubko, Simon Moro.

Z mojego liceum pamiętam Profesora od historii. Moim zdaniem bardzo dobrze zajęcia. Potrafił zaciekawić.

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz