wtorek, 9 listopada 2010

Latarka czołówka za 34 złote ( razem z kosztem przesyłki)

Dzień spędzony w domu. Zarejestrowałem się na konsultacje do jeszcze jednej Pani Ortodonty. Miałem jechać na rehabilitacje do Creatora, ale zgubiłem pięć złotych, które daje się w zastaw za klucz do szatni. Nie mogę znaleźć tych pięciu złotych. Pamiętam, że położyłem ja na plecaku. Potem o nich zapomniałem. Zabrałem plecak razem z pięcioma złotymi leżącymi na plecaki i pięć złotych zginęło. Zamówiłem latarkę czołówkę. Zamówiłem ją przy pomocy portalu internetowego Allegro. Zamówiona przeze mnie latarka czołówka będzie kosztowała 34 złote razem z kosztem przesyłki. Ostatnio kilka razy jechałem w nocy rowerem. Mój rower jest nieoświetlony. Postanowiłem kupić latarkę czołówkę, żeby mieć dobre oświetlenie do jazdy rowerowej. Kupię sobie jeszcze lampkę diodową na tył roweru. I to jest jasne. Nędznie się czuję z tą wadą zgryzu. Wysłałem wiadomość pocztową z prośbą o podanie szczegółów do człowieka, który ogłaszał się na portalu internetowym Gumtree, że da pracę chałupniczą. Za dużo spędzam czasu przy komputerze. Obecnie z Internetu można czerpać wiele przydatnych informacji. Nie da się wymienić wszystkich informacji jakie można znaleźć w Internecie, bo tego jest bardzo dużo. Ten, kto wymyślił Internet miał dobry pomysł. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz