środa, 24 listopada 2010

Zimno

Wstałem dzisiaj około godziny dziewiątek (bardzo późno). Pojechałem rowerem zawieść zdjęcia rtg do Zakładu Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego. Dowiedziałem, się że zaświadczenie o stanie zdrowia do renty socjalnej ZUS będę na poniedziałek. Wracałem rowerem. Było zimno. Musiałem ubrać kurtkę z polaru. Zawsze wożę ze sobą kurtkę z polaru i płaszcz przeciwdeszczowy w razie pogorszenia warunków pogodowych. Wczoraj byłem u ortodonty i prosiłem o wykonanie dla mnie planu leczenia ortodontycznego, to mi nie zrobili. Mam przyjść z jakąś osobą bliską. Nie wiem do końca o co chodziło. Na 30.11.2010 jestem zarejestrowany na wizytę do innej Pani Ortodonty. Kupiłem sobie wczoraj dwie dętki rowerowe firmy Deestone za 22 złote. Miałem kolejnego kapcia. Przebiła mi się dętka mimo, zakupienia nowej opony firmy Maxxis model Larsen TT. Co mi się nie podoba? Na wrocławskich ścieżkach rowerowych leży dużo ostrych przedmiotów ( potłuczone szkło, inne).

Jutro może pojadę do Dziekana Wydziału Filologicznego w celu dostarczenie dokumentacji medycznej problemów zdrowotnych i złożenia podania o przepisanie ocen z języków obcych. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz