sobota, 20 listopada 2010

Stadnina koni

Wstałem dzisiaj po godzinie siódmej. Miałem założenie, że wstanę o szóstej, ale nie wstałem. Pojechałem rowerem w stronę Trzebnicy. Dojechałem do miejscowości podwrocławskiej o nazwie Cienin. Skręciłem w boczną drogę ( w prawo). Dojechałem do jakiegoś stawu. Przez chwilę robiłem zdjęcia przy stawie. Na ziemi widziałem różne przedmioty, które wyjaśniły mi co tam się przy tym stawie działo kiedyś ( Czasem warto spojrzeć na ziemię. Rzeczy i ślady stóp na ziemi mogą nam dużo powiedzieć o wydarzeniach, które miały miejsce kiedyś w danym miejscu). Wsiadłem na rower i pojechałem dalej. Zobaczyłem psa, który się na mnie patrzył i cztery osoby stojące na planie koła. Pojechałem dalej. Jechałem przez las. Po jakimś czasie, po prawej stronie zobaczyłem zagrodę i konie w zagrodzie a także mężczyznę w traktorze, w zagrodzie z końmi. Pojechałem jeszcze dalej i zobaczyłem dwie osoby jadące konno. Przejechałem koło nich. Zobaczyłem tor dla koni i ludzi, którzy trenowali jazdę konną. Okazało się, że droga prowadziła do stadniny koni, którą mijałem jadąc do Cienina. Było mi zimno w ręce. Wróciłem do Wrocławia. Na wysokości ulicy Obornickiej, na nowej ścieżce rowerowej, przy nowej obwodnicy jakaś kobieta pytała mnie jak dojechać do Tesco. Potem zaczęła mówić jakieś wyrazy, których nie pamiętam ( nie dosłyszałem). Powiedziałem, że nie rozumiem o co jej chodzi. Ona zapytała jeszcze raz jak dojechać do Tesco. Ja jej mówię, żeby wróciła i skręciła najpierw w prawo a potem w lewo. Ona mówiła, że stamtąd przyjechała. No to ja jej jeszcze raz tłumaczę, że jak chce jechać do Tesco, to musi dojechać do Mostu Milenijnego, przejechać przez Most Milenijny, za Mostem Milenijnym musi skręcić w lewo na ulicę Popowicką. Musi jechać ulicą Popowicką do Długiej i będzie miała „Tesco”. Ona powiedziała, że ona stamtąd przyjechała, że jest z Popowic. Powiedziałem, że rozumiem. Powiedziała, że nie chce jechać do Tesco tylko do Marino. Powiedziałem jej żeby skręciła w prawo w Obornicką i dojechała do tej głównej drogi, którą jadą tramwaje ósemka i piętnastka (Żmigrodzka) i że tą drogą dojedzie do Marino ( mogłem jej powiedzieć, żeby jechała prosto wzdłuż nowej obwodnicy do Żmigrodzkiej, ale nie pomyślałem o tym).

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz