niedziela, 14 listopada 2010

Niedziela

Wstałem około siódmej godziny. Wymieniłem przebitą dętke w rowerze. Pomyślałem o wypracowaniu szkolnym jednej dziewczyny. Przeczytałem streszczenie „Makbeta” Williama Szekspira. Zorientowałem się, że "Makbet" to jest taki podręcznik psychologii, pokazujący co się dzieje z człowiekiem, który ogarnięty żądzą władzy popełnia zbrodnie( Jedna zbrodnia pociągnęła za sobą następne). Pojechałem rowerem do Katedry Świętego Jana Chrzciciela. Przebiła mi się trzecia dętka w rowerze, mimo że bardzo dokładnie sprawdzałem oponę pod względem ostrych przedmiotów. Wracałem piechotą przez całe miasto, prowadząc rower. Obecnie nie mam dobrej dętki rowerowej. Jutro chce kupić dętkę rowerową. Czuję się fatalnie. Moje opony są dziurawe i starte. Ostatnio przebiły mi się trzy dętki pod rząd, to jest sygnał, żeby zmienić opony rowerowe. Chce kupić oponę, która ma stosunkowo małe opory toczenia na asfalcie, dobrze się na niej jeździ w terenie i błocie, da się na niej jeździć na śniegu i lodzie. Chcę kupić oponę uniwersalną. Jakie opony przeglądałem w Internecie ( czytałem recenzje na forach rowerowych)? Maxxis: Wet Scream, Advantage, Arent, Cross Mark, High Roller. Continental: Explorer, Vapor, Vertical. Michelin: DH MUD, Country MUD, Country Trial, Country AT. Schwalbe: Ice Spiker, Maraton Winter. Patrzyłem też na zimowe opony z kolcami firmy Nokien. Spodobała mi się opona firmy Maxxis z rodziny High Roller rozmiar 26x 2.1 (60TPI kevlar [zwijana] 17A. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz