środa, 28 kwietnia 2010

Looking for a job(nie wiem czy dobrze napisałem)

Dzisiaj dzwoniłem do dwóch myjni ręcznych i do człowieka, który dawał prącę przy sprzątaniu w sklepie przy ulicy Karkonoskiej we Wrocławiu. Wszystkie trzy oferty pracy były nieaktualne. Wniosek: Jeśli szukasz pracy przy pomocy dodatku do "Gazety Wyborczej" o nazwie "Gazeta Praca" dzwoń w sprawie pracy od razu w poniedziałek, a nie po dwóch dniach w środę(dzisiaj jest środa). Bo oferty szybko się dezaktualizują(ludzie szybko reagują, jest wśród społeczności miasta Wrocławia duże zapotrzebowanie na pracę)i to jest prawda. Mogę jeszcze dzwonić do kilku restauracji, które potrzebują pomoc kuchennej i to jest prawda.






Postanowiłem dać takie ogłoszenie:



Jestem studentem piątego roku Filologii Polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przyjmę zlecenia na zredagowanie różnych tekstów(na przykład podań do różnych instytucji lub inny tekstów użytkowych i nie tylko). Zlecenia proszę przysyłać na mój adres mailowy( do zlecenia proszę dołączyć pełny opis, żebym miał jak najwięcej informacji na temat jak dany teskt ma wyglądać) : mrcnkzk@onet.eu. Cenę ustalam z każdym indywidualnie, po zapoznaniu się ze zleceniem. Dziękuję.



Marcin

Marcin (14:47)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz