wtorek, 27 kwietnia 2010

Wnioski o dofinansowanie leczenia

Sporządziłem dwa dokumenty: 1)Wniosek o dofinansowanie leczenia wady zgryzu aparatem stałym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Strzegomskiej 6;2) Wniosek o dofinansowanie leczenia wady zgryzu aparatem stałym do Komisji Socjalnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Nie wiem jaką kwotę wpisać na wnioskach. Wysłałem pytanie(przy pomocy poczty internetowej) do dwóch ortodontów: Jak jest cena całości leczenia aparatem stałym(razem z wizytami), bez leczenia chirurgicznego w moim przypadku? Czekam na odpowiedź. I czekam. Przeglądałem dzisiaj dodatek do "Gazety Wyborczej" o nazwie "Gazeta Praca". Czy są oferty pracy na terenie miasta Wrocławia? jest trochę ofert pracy w kuchni, oferty pracy na produkcji, jest praca przy sprzątniu w sklepie na Bielanach. Często szukają przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników działu obsługi klienta, informatyków i programistów stron internetowych, inżynierów na budowy i pracowników na budowy, księgowych, lekarzy, prawników, mechaników, kierowców i kucharzy. Trafiłem też na taką stronę internetową: http://www.pracabiurowa.jasky.pl/pracabiurowa/. Nie wiem dlaczego pracując w tej firmie koniecznie trzeba mieć konto w Deutsche Banku. Nie podoba mi się podpunkt piąty w dziale "Jak rozpocząć?" - " Po złożeniu wniosku nie można cofnąć zlecenia". Przecież taka osoba, która zdecyduje się na zatrudnienie w tej firmie, przyjmuje zlecenie w ciemno. Może być tak, że na przykład zlecenie wyda się takiej osobie zbyt trudne i bedzie chciała zrezygnować ze zlecenia, albo nie bedzie jej dopowiadało. Wysłałem do niech maile'a, żeby mi to wyjaśnili. Wstałem o godzinie szóstej trzydzieści. Byłem biegać na stadionie przy ulicy Lotniczej. Gimnastyka. Ćwiczenia szerokiego wymawiania samogłosek. Wracając ze stadionu przy ulicy Lotniczej kupiłem chleb z Mamuta za 3 zł i 30 groszy. Żaden z himalaistów, którzy znali Bukriejewa nie odpowiedział mi. Dzisiaj polska himalaistka Kinga Baranowska, urodzona w roku 1975 w miejscowości Wejherów stanęła na szczycie o nazwie Annapurna(8091metrów nad poziomem morza). Piotr Pustelnik też osiagnał wierzchowłek i zdobył Koronę Himalajów. (tak piszą na stronie http://www.kingabaranowska.com/expeditions/expeditions.html). Dzisiaj koronę Himalajów zdobyła pierwsza kobieta: Koreanka Oh En-Sun. Jak wchodzili to nie było małego wiatru, tylko duży.
Dziękuję



Marcin

Marcin (18:50)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz