sobota, 3 kwietnia 2010

Czy byłem dzisiaj na górze o nazwie Ślęża? nie, ale jechałem rowerem w stronę Ślęży i jechałem. Dojechałem do miejscowości o nazwie Kamionna i zawróciłem , bo mnie bolały nogi i naprawdę mnie bolały. W stronę Kontów Wrocławskich(z Wrocławskiego Jarnołtowa). Robiłem stronę internetową o górach. Czym się dzisiaj zajmowałem? WWW.mrcnkzk.w.of.pl. Rower jest dobry a nie jakiś zły. Jeśli ktoś nie jeździ na rowerze, to niech zacznie jeździć. A jak ktoś jeździ, to niech nie przestaje, tylko dalej jeździ. Czyli ma nie przestawać. A tak naprawdę chodzi o to, że rower jest dobry. I naprawdę mimo wszystko jest dobry i jest.
Dzisiaj wstałem po siódmej i to jest prawda a miałem wstać o szóstej, ale mnie lenistwo ogarnęło i godzinę leżałem zamiast wstać. Muszę szukać pracy. Bo jak, ktoś ma pracę, to ma pieniądze. A ja potrzebuję pieniędzy. A bez pracy nie ma się pieniędzy, chyba, że się kradnie(albo się dostało spadek po rodzinie, alb0 się wygrałow totolotka, albo w inną grę, albo nie wiem co), ale to jest ryzykowne i nie etyczne.

No i k0mpletnie nie wiem o czym pisać. A jak się nie wie oczym pisać , to trzeba przestać pisać. Po drodze do miejscowości o nazwie Kąty Wrocławskie mogłem podziwiać dobre widoki przyrody poza miastem. Zachęcam do nie przebywania w mieście, tylko wyjechania z miasta i udania się po za miasto. Czyli, żeby nie spędzać czasu w mieście, tylko wśród przyrody. A jako, że w mieście nie ma przyrody za dużo, to dobrze jest wyjechać po za miasto, gdzie przyroda jest. Wsród przyrody człowiek odpoczywa i to jest prawda. Nawet jakby się nie wiem co stało, to i tak wiadomo, że wśród przyrody człowiek odpoczywa. Dlatego ja polecam wsiadać na rower i jechać po za miasto. Na przykład na górę o nazwie Ślęża. No. Jeśli chodzi o liczenie całek i pochodnych, to pamiętam dużo. Wiem, że pochodzna z tangensa, to sinus, przez cosinus a z kotangensa odwronie. I naprawdę dużo pamiętam jeśli chodzi o liczenie całek i pochodnych. A nawet jak się coś zapomni to zawsze można zaglądnąć do skryptu pod tytułem "Analiza matematyczna". Faktem jest, że dojechałem dzisiaj do miejscowości o nazwie Kamionna.

DZiękuję.



Marcin

Marcin (22:45)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz