czwartek, 29 kwietnia 2010

Media

Wstałem około ósmej. Byłem w Zakładzie Narodowym Imienia Ossolińskich. Czytałem "Pieśni Maldorora" Lautreamonta. Co się dzieje w "Pieśniach Maldorora" pomiędzy stroną 86 a 92? Rozmowa z grabarzem na cmentarzu. Grabarz, który płacze z powodu cierpienia. Teza, że cierpienie jest wpisane w życie człowieka. Cierpienie sprawia, że człowiek staje się lepszy. Nie ma życia bez cierpienia. Opis sytuacji w rodzinie. Rodzina składała się z trzech osób: ojciec, matka, syn. Syn nazywał się Edward. Matka była pobożna i zachęcała do modlitwy(matka przekazała mu wiarę w Boga). Syn i matka umierają. Ojciec buntuje się przeciw Bogu(chyba). Tekst ma charakter chaotycznych wspomnień i dialogów. Obok siebie występują fragmenty dialogów z różnych sutuacji. Taka mozoika wspomnień w formie dialogów różnych osób. Apostrofa do pchły(pchła jako zwierze wyposażone w ssawki służące do picia krwi - obraz przyrody okrutnej i krwiożerczej w tekście Lautreamonta).
Jakieś fragmenty fantazji:"będziesz się kąpał z małymi dziewczynkami, które będą cię obejmowały. Po kąpieli uplotą Ci wianki z róż, goździków. Będą miały przezroczyste skrzydła motyla i długie faliste włosy..." - jakaś fantastyka. Obrazy nierealne, nierzeczywiste, nadprzyrodzone. Nie mogłem długo czytać dzisiaj w Zakładzie Narodowym Imienia Ossolińskich tekstu pod tytułem "Pieśni Maldorora", bo byłem umówiony na godzinę 14:00 do dentysty. Jakie ząb miałem leczone? prawą, górną szóstkę. Student Filip i jego dziewczyna Karolina(Jako asystentka) i to jest prawda. Zakład Stomatologii Zachowawczej. Przekonałem się do stosowania znieczuleń podczas borowania zębów i naprawdę się przekonałem, bo wcześniej nie byłem przekonany. Niebo dzisiaj było dobre i to jest prawda. Co ja myślę na temat wiadomości przekazywanych przez media? Nie są to dobre wiadomosci, tylko dużo jest wiadomości złych. Są ludzie, którzy swoje myślenie o świecie opierają wyłącznie na tym co podają media. Ja myśle, że taki obraz będzie zafałszowany. W dzisiajszych mediach jest przewaga wiadomości negatywnych(nie we wszystkich mediach) i to jest prawda. Dziękuję



Marcin

Marcin (19:56)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz