piątek, 9 kwietnia 2010

Byłem dzisiaj w Instytucie Psychologii przy ulicy Dawida 1 i to jest prawda.(Pojechałem tam rowerem). Pojechałem do Biboliteki. Przeglądałem dwie książki pod tytułem "Psychologia sportu"(Jarvisa i Sankowskiego, Gracz). Myślę, że obie przydadzą się do mojej pracy magisterskiej. Czuję sztywność w stawie skroniowo-żuchowym. Codziennie rano robię ćwiczenia na szerokie wymawianie samogłosek. Zastawnawiam się, czy ten mój staw będzie jeszcze kiedyś dobrze funkcjonował. Wczoraj patrzyłem w Internecie na animacje przedstawiające operacje wydłużania żuchwy( taką operację wykonuje się przy wadach kostnych typu tyłożuchiwe. Osteotomia żuchwy). Jest to dosyć skąplikowana operacja, polegająca na przecięciu piłą żuchwy a następnie ustawieniu żuchwy względem szczęki w prawidłowej pozycji. Po kilku tygodniach kość się zrasta i człowiek ma wydłużoną żuchwę. Ludzie, którzy przeszli taką operację mówią, że najgorszy jest pierszy tydzień po operacji, bo trudno się je(trzeba jeść nie twarde pokarmy, tylko jakieś papki). Po operacji nie czuje się fragmentów twarzy i jest zagrożenie uszkodzenia nerwu twarzowego. Podobno po jakimś czasie czucie w w szczęce wraca. Nie wiem na ile wiarygodne są wypowiedzi ludzi w Internecie. Osteotomia żuchwy. Tak to jest jak się nie leczy wad zgryzu w dzieciństwie. Teraz jest wiosna. Dziewczyny na wiosne są piękne. Dziewczyny zawsze są piękne. Czuję sztywność w stawie skroniowo - żuchwowym. Byłem dzisiaj w Bibliotece Instytutu Psychologii. Rowerem. Jutro myślałem, żeby pojcechać rowerem na szczyt o nazwie Ślęża. Jak ktoś chce ze mną jechać to zapraszam.
"Motywacja w sporcie". O czym czytałem w Bibliotece Instytutu Psychologii. Zielonooka pani podeszła do mnie i prosiła, żebym wypełnił ankietę na temat funkcjonowania biblioteki. A ja nic nie widziałem, bo byłem tam pierwszy raz, a po jednym razie ciężko jest oceniać funkcjonowanie biblioteki. Między 13:00 a 13:30 mają tam przerwę na wietrzenie biblioteki. Kurcze. Dziękuję



Marcin

Marcin (18:13)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz