sobota, 5 czerwca 2010

Aukcja na Allegro

Czy dzisiaj chciałem kupić rower na portalu Internetowym Allegro? tak. Jaki? Rama firmy Wheeler nazwa typu ramy Proline ze stali z domieszką Chromu i Molibdenu (czyli chyba jakaś lepsza trochę). Przerzutki firmy Shimano z rodziny STX. Tak samo hamulce. Brak amartyzatora. Rozmiar ramy to 19,5 (dobry dla mnie). 27 przełożeń.Pomyślałem, że rower jest mi potrzeby, bo czasem jak chce gdzieś dojść w mieście to idę i idę, długo to trwa. Ja mam wykupiony bilet autobusowy, miesięczny na autobusy linii "C" i "127". Mogę dojechać, tylko tam gdzie te autobusy kursują. W inne miejsca muszę kupować dodatkowe bilety. Szkoda mi pieniędzy na te dodatkowe bilety. Więc idę piechotą. Rower by mi się przydał i to jest prawda.

Koniec aukcji roweru używanego Wheeler Proline na portalu internetowym o nazwie Allegro, był dzisiaj o godzinie 20:50. O godzinie 20:46 rower kosztował 210 złotych i 50 groszy chyba. Postanowiłem, że podbiję na 250 złotych w ostatnich dwudziestu sekundach aukcji. Tak zrobiłem. Na kilka sekund przed końcem aukcji ktoś dał cenę 285 złotych. Przegrałem aukcję. Wniosek: Trzeba było podbić do 290 złotych. Wstałem dzisiaj około godziny 7:30. Byłem biegać. Poprawiałem rozdział pracy magisterskiej o autobiograficzności tekstów "Wspinaczka" i "Mojego Pionowego Światata".Było trochę niejasności w rozdziale. Musiałem je poprawić. Zacząłem przeglądać informacje w Internecie pod kątem tekstów o historii wspinaczek wysokogórskich. Mój promotor powiedział mi przy pomocy poczty internetowej, że jeśli napiszę krótki wstęp do pracy magisterskiej o historii wspinaczek wysokogórskich i o innych tekstach o tematyce wspinaczkowej, które czytałem, to nie wprowadzi to bałaganu do pracy magisterskiej, tylko będą to dobre inforamcje wprowadzajace dla czytelnika, żeby czytelnik miał ogólną orientację w zagadnieniu himalaizmu i historii himalazimu oraz innych tekstów o tematyce górskiej. Pomyślałem i doszedłem do wniosku, że się z nim zgadzam i napiszę taki rozdział. Promotor mi napisał, że jeśli mam zaległości na studiach, to mogę teraz nadrobić zaległości (pozaliczać zaległe przedmioty) a pracę złożyć w połowie września i obranę będe miał na wrzesień. Lepiej według niego byłoby pozalicza wszystko teraz, zdać egzamin magisterski w czerwcu ( na lato być magistrem). U mnie to jest niemożliwe, bo nie zaliczę sześciu zaległych przedmiotów do końca czerwca. Tymbardzej, że ledwo szczęką ruszam. Załatwiam sobie teraz status osoby niepełnosprawej, żeby dostać jakąś rentę na ten staw(wątpię, że mi dadzą, ale zawsze trzeba próbować) i mieć jakieś pieniądze na leczenie i inne potrzebne rzeczy (nowe buty, dżinsy, okulary, nową kurtkę przeciwdeszczową i przeciwwietrzną, na denstystę, bo mnie niektóre zęby trochę bolą, ortodontę, rower, żeby się skutecznie przemieszczać, naprawę aparatu fotograficznego, inne).Szukam instytucji, która pomogłaby mi sfinansować leczenie ortodontyczne. Dobrze by było gdybym zamieszkał sam a nie mieszkał z rodzicami. Na pewno nie jest tak, że pieniądze nie są mi potrzebne. Potrzebuję pieniędzy. To napewno. Moja mama wyjeżdża dzisiaj pociągiem do Warszawy na jutrzejsze uroczystości beatyfikacji księdza Jerzego Popiełuszki (jedzie z koleżanką, pociągiem a wraca busem). Pomyślałem, że dobrze że jedzie, bo odpocznie moja mama. Przypomniałem sobie jak jeździłem do Warszawy do larygologa. Warszawa była dla mnie dobra do ogladania i zwiedzania. Pałaca Kultury i Sztuki. Dworzec PKP Centralny (podoba mi się, że wjeżdża się tam pociągiem pod ziemią).Na koniec chce dać własny wiersz



My tęsknimy



My tęsknimy

Do oczu

Do rąk

Do bliskości

Do ciała



My tęsknimy

Jest w nas pragnienie



Tęsknimy do tego co piękne

Do wiatru

Do morza

Do stepu

Do skały

Do lasów

Do niezmierzonych obszarów

Do pustyni



Czasem jest nam ciężko



Tęsknimy do siebie nawzajem

Do tych, w których mieszka prawda

Do tych, którzy wierzą

Do tych, którzy kochają

Do tych, którzy chcą coś zmienić

Do tych, którzy się nie poddają

Do tych, którzy walczą w dobrej sprawie



Czasem nie mamy już siły



My tęsknimy

A nasza tęsknota krzyczy

W nas











Dziękuję.



Marcin

Marcin (22:05)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz