niedziela, 6 czerwca 2010

Targ rowerowy koło Korony

Pojechałem dzisiaj na targ rowerowy koło domu handlowego "Korona". Koło domu handlowego "Korona" (po lewej stronie) znajduje się stary budynek (młyn). Obok tego starego budynku jest targ. Nie tylko rowerowy. Mają tam różne rzeczy. Jedzenie też. Na targu znalazłem kilka stoisk z rowerami używanymi. Ceny rowerów na targu koło "Korony" są podobne do cen rowerów na portalu internetowym Allegro. Tak mi się wydawało. Widziałem kilka rowerów górskich. Ramy nie były markowe. Osprzęt firmy Shimano STX, albo Deore, albo Deore XT lub Deore LX. Widziałem kilka na osprzęcie Shimano SIS. Widać było ślady użytkowania na rowerach. Cena to 220 zł, 200 złotych za rower. Czasem 300 złotych. Te z amortyzatorami były droższe. Około 330 złotych lub więcej. Widziałem kilka rowerów z markowymi ramami (w większości firmy Giant). Widziałem też rowery w cenie 1400 złotych lub więcej. Pomyślałem, że gdybym miał 1400 złotych na rower, wolałbym kupić rower w sklepie za 1400 złotych( na przykład nową Merridę z rodziny Mats. Nawet za 899 złotych na najsłabszym osprzęcie, bądź za 1100 złotych na lepszym), niż kupować używany rower na placu w cenie 1400 złotych. Myślę, że ceny rowerów górskich na placu koło damu handlowego Korona są podobne do tych na Allegro (może nawet na placu mają trochę droższe rowery). Muszę wybrać jakiś dobry rower na Allegro i go kupić. Pamiętam mężczynę, który podszedł od mnie i zaczął opisywać jeden z rowerów - sprzedawca. Dziękuję



Marcin

Marcin (16:12)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz