niedziela, 13 czerwca 2010

Przemeblowałem pokój

Co ja będę robił podczas wakacji? Takie pytanie zadał mi mój promotor, gdy ostatnio u niego byłem. I to jest prawda. To nie jest jakieś nędzne pytanie, tylko trzeba przyznać, że to jest dobre pytanie. Miałem mieć operację na przegrodę nosową (drugą operację), ale nie wiem jeszcze kiedy. Myślałem o tym, żeby iść na Pieszą Piegrzymkę Na Jasną Górę w sierpniu. Chce sobie kupić tani używany rower i gdzieś pojechać rowerem. CZy można pojechać rowerem do Zakopanego? można. Czy można pojechać rowerem do Czech? można. Jak się ma rower, to można nim jeździć i to jest ta dobra cecha roweru. Słyszałem, że nawet ludzie jeżdżą rowerami do Hiszapnii drogą Świętego Jakuba. Moja mama jest zainteresowana szlakami Świętego Jakuba. Wiem, że kilka razy uczestniczyła w przejściu fragmentów tej trasy. Pojechać rowerem wzdłuż trasy Świętego Jakuba, to napewno jest jakiś pomysł (tylko trzeba mieć dobry rower, części zamienne, sakwy rowerowe, albo przyczepkę do roweru, na której można wieźć bagaże, pieniądze na wyżywienie, albo zapasy żywności, dobrze jest jechać z kimś, bo tak zawsze jest bezpieczniej. Nie wiem czy dobrze się jeździ na długiej trasie z plecakiem na plecach). Mam przemeblowany pokój i to jest prawda. Wstałem o siódmej. Robiłem ćwiczenia szerokiego wymawiania samogłosek, gimnastykowałem się. Robiłem jakiś zdjęcia. Oglądałem zdjęcia ludzi, którzych znałem. Co ja dzisiaj robiłem? Oglądałem rowery na portalu internetowym o nazwie Allegro. Może bym poszedł do jakiejś pracy w wakacje. Gdyby się dało. Dziękuję



Marcin





Marcin (15:19)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz