wtorek, 1 czerwca 2010

Klawiatura mi wysiada

Klawiatura mi wysiada w komputerze. Jak chce napisać "z", to wyskakuje mi "y".. Jak chce napisać "@" to wyskakuje mi " " ". Klawiatura mi się psuje. Wysyłam maile do różnych istytucji z prośbą o sfinansowanie leczenia ortodontycznego przygotowującego do operacji prostowania wady zgryzu. Odpowiedziała mi fundacja "Mimo wszystko". Jaki dokumenty trzeba złożyć do fundacji "Mimo Wszystko", żeby wniosek o przyznanie jakiejkolwie pomocy był rozpatrywany: 1) List z prosbą o pomoc. 2) Zaświadczenie o niepełnosprawności ( nie mam tego, ale próbuje sobie wyrobić) 3) Opinia z pomocy społecznej. 4) Zaświadczenie o dochodach w rodzinie w przeliczeniu na jednego członka rodziny. 5) Kosztorys całego leczenia. 6) Zaświadczenie lekarskie o aktualnym stanie zdrowia. Jeśli się złoży te wszystkie dokumenty, nie wiadomo, czy wniosek o przyznanie pomocy zostanie rozpatrzony pozytywnie. To pierwsza instytucja spośród tych, do których pisałem , która nie odpowiedziała odmowanie (inne albo odpowiedziały odmowanie, albo wogóle nie odpowiedziały)

Czytałem też dzisiaj trochę o przerzutkach firmy Shimano. Jakie są obecnie rodziny przerzutek firmy Shimano dla rowerów górskich MTB? Najtańsze Shimano Turney, potem Altus/Acera,Alivio, Deore, SLX, Deore XT, Saint, XTR. Dane te pochodzą z polskiej strony internetowej firmy Shimano( http://shimano-polska.com/publish/content/global_cycle/pl/pl/index/produkty_shimano/mountain/deore_xt.html).

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz