wtorek, 11 stycznia 2011

Dorwało mnie przeziębienie z dusznościami

Dorwało mnie jakieś złe przeziębienie z dusznościami. Miałem jechać dzisiaj na konsultacje do neurologa, ale nie pojechałem, bo się nędznie czuję. Ciężko mi się oddycha. Popsuła mi się szyna odciążająca staw skroniowo-żuchwowy i mi lata w buzi ( coś czuje ż znowu zapłacę 250 złotych za nową szynę. Obecnie tyle mam na koncie i wszystko pójdzie na szynę). Boję się, że się nią udławię. Bo mi odpada. Po raz pierwszy w życiu zażyłem preparat o nazwie Coldrex ( Max Grip) . W nocy nie mogłem spać, bo się dusiłem. Jak człowiek się położy, to mu cała wydzielina ścieka po ściance gardła i nie można spać. Tylko się kaszle i duszności ( jakaś zła grypa). Siedzę w domu. Trochę pomyślałem o górach. Zobaczyłem sobie, że bilet PKP Wrocław- Zakopane kosztuje 58 złotych. Zobaczyłem, że miejscowość wypoczynkowa niedaleko Gross Glocknera to Kals Am Gross Glocker ( już na, to kiedyś patrzyłem). Ja bym zdobywał Gross Glocknera latem. Kiedy jest ciepło. Na szczyt prowadzą dwie drogi: jedna długo i łatwiejsza a druga krótka i trudniejsza. Nie wiem jak tam jest, bo nigdy tam nie byłem. Podobno na lodowiec trzeba mieć linę, żeby się związać ( w razie problemu ze szczelinami). Moje najbardziej ekstremalne przejścia w górach to: Cała Orla Perć w jeden dzień ( najwyższy szczyt to Świnica 2301 metrów) , Rysy po stronie słowackiej 2503 metrów, Krywań 2495 metrów, Sławkowski Szczyt nie pamiętam ile metrów, Polski Grzebień, Czerwona ławka, Kozi Wierch( 2291 metrów) z Doliny Gąsiennicowej, Karkonosze ze Szklarskiej Poręby do Karpacza zimą, wiele wypraw po czeskich Karkonoszach, wiele razy przechodziłem latem z Karpacza na Szrenicę i z powrotem w jeden dzień. Setki razy Śnieżka ( 1601, 5 metra). W czwartek może pójdę na konsultację do neurologa. Chce się dowiedzieć ile kosztuje konsultacja medyczna w Generalnym Szpitalu Wiedniu. Mam taką potrzebę. Od dwóch tygodni dzwoniłem z telefonu komórkowego i stacjonarnego do Szpitala w Wiedniu i nie mogłem się dodzwonić. Słyszałem w słuchawce komunikat, że „linia jest zajęta”. Myślałem, że to jakiś problem związany z dużą liczbą wyjazdów na narty podczas Świat Bożego Narodzenia i Sylwestra, ale nawet teraz, gdy już minęło trochę czasu od świąt, linia nadal jest zajęta. Napisałem mail’a do ambasady polskiej w Wiedniu o takiej treści:

dzień dobry

Wiedzą może Państwo jaka jest cena konsultacji medycznej w Generalnym Szpitalu w Wiedniu (jeśli nie, to jaka jest cena w ogóle konsultacji medycznej w Wiedniu). Od ponad tygodnia nie mogę się dodzwonić do Generalnego Szpitala w Wiedniu i nie wiem dlaczego. Ciągle linia jest zajęta. Proszę o odpowiedź.

Dziękuję

Marcin Kozak z Wrocławia

A oni mi odpowiedzieli:

Szanowna Pani,



WK w Wiedniu przesyła poniżej link do strony internetowej z wykazem poszczególnych oddziałów szpitala AKH Wien, klikając an oddział a potem na stacje odnaleźć można numery telefonów.



http://www.akhwien.at/default.aspx?pid=848&cpid=115&cuid=151





Z poważaniem,

Dziękuję

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz