poniedziałek, 24 stycznia 2011

Szukam dobrego protetyka.

Poszukuję dobrego protetyka, który będzie dla mnie robił szyny. Dzisiaj byłem u jednego Pana. Na jutro będę miał szynę odciążającą staw. Zobaczę czy będzie dobra. Odebrałem trzy zamówione książki z Biblioteki Akademii Medycznej przy ulicy Parkowej 11. Kupiłem sobie Magnez plus witamina B6 firmy Biotter w aptece w domu handlowym Astra. Przy moich problemach zdrowotnych nie jest łatwo przejechać rowerem przez miasto. Czuję się dyskomfort. Takie przeszkadzanie. Wolę jeździć rowerem, niż płacić z bilety MPK . Podczas jazdy na rowerze człowiek się rusza ( gimnastyka) i właśnie to jest dobre. Ja myślę, że dzisiajszym ludziom przy ich siedzacym trybie życie potrzebny jest ruch.Czekałem dzisiaj na protetyka nad rzeczką ( ta rzeka co płynie za cmentarzem przy ulicy Grabiszyńskiej). Widziałem wiele osób biegających nad rzeczką. Widziałem wychodzacych z psami, spacerujących, wędkarzy. Dzisiaj była słoneczna pogoda. Słonecznie. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz