środa, 12 stycznia 2011

Pracownia protetyczna

Dowiedziałem się, że cena wykonania szyny, dolnej odciążającej staw skroniowo-żuchwowy w Pracowni Protetycznej to około 100 złotych. Jutro będę chodził po pracowniach protetycznych i pytał kto dla mnie zrobi dobrą szynę odciążającą staw skroniowo-żuchwowy. W nocy miałem duszności i nie mogłem spać. Około godziny 8:25 zarejestrowałem się doktora pierwszego kontaktu. O 15:00 miałem wizytę u doktora pierwszego kontaktu. Dostałem cztery leki. Pojechałem rowerem do Zakładu Zaburzeń Czynności Układy Stomatognatycznego. Chciałem nową szynę, ale mi powiedziano, że najbliższy możliwy termin wizyty, to druga połowa kwietnia, bo mają dużo pacjentów i naprawdę mi tak powiedziano.

http://www.youtube.com/watch?v=fC1evtJd0Ys. Daje do posłuchania piosenkę, która mi się podobała. Mam czerwone gardło, ale nie ma ropy. Czy ja mam gorączkę?

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz