niedziela, 30 stycznia 2011

Szukam osób.

SZUKAM OSÓB, KTÓRE PRZECHODZIŁY W SWOIM ŻYCIU OPERACJĘ WYSUNIĘCIA ŻUCHWY ( OSTEOTOMIA STRZAŁKOWA GAŁĘZI ŻUCHWY Z DOSTĘPEM WEWNĄTRZUSTNYM LUB OSTEOTOMIA PIONOWA Z DOSTĘPEM ZEWNĄTRZUSTNYM) I CHCĄ PODZIELIĆ SIĘ ZE MNĄ SWOIMI WRAŻENIAMI Z TEGO ZABIEGU. JEŚLI KTOŚ Z CZYTELNIKÓW TEGO BLOGA PRZECHODZIŁ TAKĄ OPERACJĘ, PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY (MRCNKZK@ONET.EU) ALBO PRZY POMOCY KOMUNIKATORA GG 10490629. DZIĘKUJĘ.


Co mogę powiedzieć o mojej nowej szynie odciążającej staw skroniowo-żuchwowy? Chyba gorzej się w niej czuję, niż w szynach, które miałem robione w Zakładzie Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego. Jest inna. Bardziej sztywna, ma trochę nierówności i jest mniej stabilna. U mnie jest trudna sytuacja zgryzowa. Szukam ćwiczeń logopedycznych, bo myślę, że gdyby udało się rozwinąć mięśnie aparatu mowy, to mogło by to poprawić jakoś sytuację. Rozwinąć mięśnie przeciwne do tych, które zaciskają szczękę. Czy to jest dobry pomysł? Szukam dobrych ćwiczeń logopedycznych. Robię trochę ćwiczenia rozciągające.
Obudziłem się dzisiaj późno. Około godziny dziewiątej. Byłem na Mszy Świętej na godzinę trzynastą. Pojechałem rowerem do górnego kościoła przy ulicy Bujwida ( ten górny kościół jest naprawdę dobry, ma dobry wystrój). Na kazaniu słyszałem tezę, że: „ Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi”. Męczy mnie kaszel. Pobolewa mnie krtań i mam chrypę.
Parę osób pisało do mnie przy pomocy komunikatora gg. Napisał do mnie człowiek (na pocztę internetową), który dwukrotnie przechodził zabieg osteotomii strzałkowej żuchwy ( pierwszy raz na Narodowy Fundusz Zdrowia, efekt był zły. Drugi raz prywatnie). Znalazłem jego adres pocztowy na jakimś forum o tematyce zdrowotnej. Odradzał mi robienie takiego zabiegu. Człowiek ten od dziesięciu lat choruje na zaburzenia stawu skroniowo-żuchwowego. Rozumie mój problem i ciężko mu się żyje. Jeśli wyrazi zgodę na publikację treści jego maile’a na tym blogu, to go opublikuję.


Dziękuję

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz