niedziela, 9 stycznia 2011

Ludzie są różni

W nocy miałem duszność. Bardzo ciężko mi się oddychało. Mam chorobę angino podobną. Zaraziłem się. W młodości miałem teksty alergiczne i wyszło mi uczulenie na sierść kota, pyłki traw i na kurz domowy ( Rostocza Kurzu). W dzieciństwie miałem takie duszności i często musiał brać lek rozkurczowy, żeby oddychać. Potem zacząłem uprawiać sport i duszności przeszły. Teraz nie wiem czy nadal jestem alergikiem, bo nie robiłem testów alergicznych. Ostatnio dużo jeździłem rowerem w złych warunkach pogodowych i nie przeziębiałem się. Teraz zaraziłem się od ojca, od brat, albo jeszcze od kogoś innego. Dzisiaj cały dzień przebywam w domu, bo angina. Podoba mi się tekst pod tytułem „ Choroby układu Nerwowego” pod redakcją Kozubskiego i Liberskiego. Jest tam bardzo dużo chorób omówionych ( niedobory witamin, infekcje bakteryjne, nowotwory, urazy, choroby wirusowe, od nerek i innych narządów. Inne. Całe spektrum chorób układu nerwowego człowieka). Ciężko mi się czyta ze wglądu na problemy zdrowotne. Nie mogę dużo czytać. Chce iść do neurologa. Dzisiaj uzupełniłem sobie tekst do neurologa. Nie wiem, ile kosztuje konsultacja medyczna w Generalnym Szpitalu w Wiedniu. Pomyślałem, że jeśli chce się leczyć, to na prawdę warto choćby pojechać i się skonsultować. Każdy lekarz ma trochę inne spojrzenie i może wnieść coś nowego. Zauważyłem, że człowiek chory nie wierzy, że może gdzieś pojechać i coś zrobić. Trzeba mieć tego świadomość i się przełamywać. Wsiadać i jechać. Człowiek nie ma nic do stracenia. Zawsze mogę go przyjąć, albo nie. W grudniu byłem w Warszawie w Klinice Chirurgii Czaszkowo- szczękowo-Twarzowej. Ktoś mógłby powiedzieć: Po co tam pojechałeś, przecież już byłeś na konsultacji w szpitalu przy ulicy Borowskiej z wadą zgryzu. A jednak dowiedziałem się czegoś nowego. Jeszcze nigdy nie miałem tak, żebym gdzieś pojechał i później tego żałował. Bo każda podróż jakoś człowieka ubogaca. I uważam, że warto się zorientować jakie są różne możliwości leczenia zanim się zdecyduje na leczenie. Chociaż czuję się nędznie. Ale chcę, żeby to co robię w życiu było dobre. A jeśli ma być dobre, to ja muszę poznać wszystkie możliwości. Mało się znam na leczeniu. A wiem, że ludzie są różni. Jedni bardziej odpowiedzialni inni mniej odpowiedzialni. Jednym bardziej zależy na życiu swoim i innych a innym mniej. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz