sobota, 22 stycznia 2011

Nie oglądaj mnie

Jak oglądam telewizję, czytam niektóre gazety i portale internetowe , to dochodzi do mnie taki komunikat: „ Nie czytaj mnie, nie oglądaj mnie. Idź sobie na spacer piechotą w Karkonosze, czy gdzieś tam a nie siedź przed komputerem i telewizorem. Pogadaj z ludźmi”. Dzisiaj włączyłem jeden z portali internetowym i czytałem wiadomości. Same strachy, tu kogoś zmordowali, tu kogoś okradli, tu dzieci zabrały rodzicom 100 tysięcy złotych. A na samej górze mega test: „ Sprawdź czy nie jesteś psychopatą”. Potem się dziwić, że ludzie są nieufni i w depresji. Same strachy. Nie powiedzą, że się jakieś dziecko urodziło, że ktoś jest szczęśliwy, bo ma dobrą rodzinę, że dobrze jest się czasem przytulić, tylko łupią same strachy. Człowiek często jest bezbronny. Naogląda się takiej telewizji, gazet, internetu i chodzi przestraszony. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz