sobota, 24 lipca 2010

Pada

Dzisiaj pada. Nie jest tak, żeby jakoś dzisiaj było bez deszczu, tylko jest deszcz i naprawdę jest. Chciałem jechać na wyprawę rowerową, to nie pojechałem. Nie pojechało mi się na wyprawę rowerową, bo pada. Wymyśliłem dobrą trasę rowerową do Oleśnicy: Kozanów - most Milenijny - ulica Osobowicka – most Trzebnicki –most Warszawski – mosty Jagiellońskie – ulica Swojczycka – ulica Wilczycka – Kiełczów –Bielawa –Raków –Nieciszów – Oleśnica (w Oleśnicy można zobaczyć Zamek Książęcy i mury miejskie) – powrót tą samą drogą. Myślę, że to jest dobra trasa rowerowa.Zaletą tej trasy jest to, że biegnie ona bocznymi drogami (mniejsze niebezpieczeństwo dla rowerzysty). Pada i pada. W poniedziałek jestem u ortodonty radzić się czy lepsze jest leczenie kompensacyjne, czy zespołowe ortodontyczno-chirurgiczne. Mam szczękościsk. Niektóre zęby mnie bolą, to pójdę do dentysty(może). Nie wiem czy iść na Pielgrzymkę, czy nie iść ( Na Jasną Górę). Jakie ćwiczenia wykonuję na poprawę sytuacji kolan? Kręcenie stopą w stawie skokowym, ruchy do przodu i do tyłu stopą, ruszanie palcami stopy, stojąc stawanie na palcach i powrót, z poduszką między kolanami i zaciśniętymi nogami na poduszczce (powoli) przysiad do konta dziewięćdziesiąt stopni między udami a podudziem, wyprosty uda ( nie mam do tego przyrządu). No

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz