piątek, 2 lipca 2010

Przenoszenie bloga do Bloggera

Dzisiał wstałem około godziny piątej rano. Może nawet przed piątą. Gismnastykowałem się. Po godzinie piątej pojechałem rowerem na stadion przy ulicy Lotniczej. Na stadionie przy ulicy Lotniczej biegałem. Wracałem ze stadionu między godziną wpół do szóstką a szóstą. Widziałem dwóch młodych mężczyn, którzy przyszli biegać na stadion. Ranne biaganie na stadionie jest dobre. Ludzie wtedy jeszcze śpią, albo szykują się do pracy. Ranne bieganie na stadionie. Nie ma jeszcze ostrego słońca. Dobrze się biega. Robiłem ćwiczenia szerokiego wymawiania samogłosek.
Zajmowałem się przenoszeniem pojedynczych wpisów z mojego bloga na Portalu Onet do usługi o nazwie Blogger ( usługa świadczona przez firmę Google). Postanowiłem przenieść się do innego portalu, bo na Portalu Onet nie ma możliwości wstawienia logo i linka do strony internetowej ewentualnego sponsora. Regulamin blogów na Onecie zabrania takich praktyk (Punkt "15" podpunkt "h" regulaminu, jeśli dobrze pamiętam). Narazie chce mieć dwa blogi: jeden na Onecie a drugi w Blogerze. Przeniosłem zapisy z miesiący: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec na bloga o adresie WWW.mrcnkzk.blogspot.pl .Mam już całego bloga przeniesionego.(Wszystko trzeba przenosić ręcznie, bo blog na portalu o nazwie Onet.pl nie jest wyposażony w możliwość eskportowania wpisów poza bloga). Każdy tekst z bloga onetowego przenosiłem na nowego bloga na zasadzie "kopiuj/wklej". Pamiętam, że przy wstawianiu tekstów na Blogerze, miałem problemy z myszą ( nie działał mi prawy przycisk myszy. Przy innych aplikacjach używanych równolegle mysz działała dobrze, więc nie wiem co się działo). Teraz, gdy piszę ten tekst w edytorze Bloggera, to widzę, że jest opóźnienie między wystukiwaniem tekstów na klawiturze a pojawianiem się na ich ekranie. To bardzo przeszkadza w pisaniu tekstu. Myślę, że nawet uniemożliwia pisanie. [przeniosłem się z pisaniem do edytora Microsoft Word i jest lepiej. Potem wkleje tekst z edytora MS Word do edytora w Blogerze]. Jeśli będę miał problemy z funkcjonowaniem bloga na Blogerze, to poszukam innego portalu z blogami i tam przeniosę bloga. Zawsze mogę spróbować przenieść bloga na portal Interia.pl, albo poszukać innych dobrych portali.
Dzisiaj około godziny 18:57 odebrałem głuchy telefon. Powiedziałem „słucham”, a mój rozmówca chwilę pomyślał i bez słowa odłożył słuchawkę (może pomyłka).



Dzisiaj na obiad zrobiłem sobie smażone pierogi ruskie (pierogi były kupione a nie klejone)
Po ostatnim odkręcenie korby i wyciągnieciu wkładu do suportu( jeśli nie mylę nazw) w moim rowerze, trzaski przy pedałowaniu ustały ( może trzeba było tylko dobrze dokręcić wszystkie pierścienie i nakrętki). Jutro myślę zrealizowaniu trasy rowerowej w stronę Trzebnicy. O powrocie do Wrocławia przez miejscowość Oborniki Śląskie. Myślę, że wystartuje rano około godziny ósmej. Dziękuję.



Marcin

            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz