sobota, 10 lipca 2010

Szyna mi pękła

Wstałem około siódmej trzydzieści. Zobaczyłem, że mam pękniętą szynę. Szyna pękła mi z lewej strony. Pęknięcie na szynie nie przebiega przez cały przekrój szyny, tylko przez część przekroju. Dlatego szyna jest w całości, mimo pęknięcia. Zrezygnowałem z rowerowego wyjazdu w stronę Jelcza Laskowice. Pojechałem rowerem na Krakowską 26 na Akademię Medyczną, żeby prosić o sklejenie szyny. Boję się, że jak mi ta szyna pęknię całkowicie, to mi pęknięty kawałem wleci do przełyku. Bardzo dobrze mi się jechało rowerem wzdłuż rzeki o nazwie Odra. Widziałem wielu mężczyzn wzdłuż rzeki, którzy wędkują ( Jaki jest sposób spędzania wolnego czasu dużej ilości mężczyzn? Są też tacy, którzy grzebią przy samochodzie. Mężczyźnie mają różne sposoby na spędzanie wilnego czasu. Inni jeżdżą na rowerze. Są też tacy co siedzą przed sklepem i piją piwo). Kobiety chodzą z wózkami z małymi dziećmi. Bardzo mi się podobała taka jazda przy wale rzeki Odry. Chyba zrezygnuję z jeżdżenia rowerem przez miasto, mimo, że jest szybciej. Okazało się, że budynek Akademii Medycznej przy ulicy Krakowskiej jest zamknięty. Mężczyzna, który pilnuje terenu wokół budynku poprosił mnie o opuszczenie terenu budynku, poinformował, że musi zamknąć bramę. Powiedział, że w budynku stomatologicznym dzisiaj nikogo nie ma. Wróciłem do domu i szukam w Internecie jakiegoś protetyka czynnego w sobotę, żeby mi skleił tę szynę. Zjadłem obiad ( makaron z sosem z kabaczka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz