środa, 21 lipca 2010

Rehabilitacja

Co się dzisiaj działo? Pojechałem rowerem wzdłuż wałów rzeki Odry do budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej w celu wydrukowania tekstu do ortodonty doktor Aliny. Ile kosztowało wydrukowanie dwóch str0n czarnobiałych "A4"? 50 groszy. Dobrze mi się jechało rowerem. Trochę mnie bolą kolana przy chodzeniu (bardziej prawe). I to jest prawda. Robiłem trochę zdjęć po drodze. Wypłukałem sobie gazę do jonoforezy. Suszyłem suszarką i zauważyłem, że suszarka jest zepsuta. Byłem na rehabilitacji w Ośrodku o nazwie Creator. Poduszka znajduje się pod łóżkiem do laserowania. Można ją wyciągnać. Najpierw miałem laserowanie. Muszę podpisywać kartę po zabiegach. Po laserowaniu rehabilitanka o imieniu Ania zabrała moją kartę i mi powiedziała jak do niej poszedłem po kartę (bo potrzebowałem kartę na masaż), że ja powinienem najpierw iść na masaż a nie wrzucać kartę do koszyka "Fizjoterapia". Ja chyba za późno zacząłem zabiegi, bo stałem w kolejce po kluczyk do szafy i potem się przebierałem w szatni jakiś czas i potem poszedłem na zabieg o nazwie laserowanie i zanim stamtąd wyszedłem, masażysta pomyślał, że ja nie przyszedłem na masaż i zaczął masować jakąś kobietę(chyba). Jak przyszedłem na masaż, to powiedział, że najbliższy możliwy termin masażu, to dzisiaj godzina 17:40, albo mogę masaż przełożyć na inny dzień i że nie będzie z przełożeniem masażu problemu. Potem miałem jonoforezę i nie czułem żadnego mrowienia. Potem nie robili mi od razu krioterapi, tylko po jakimś czasie, bo miałem elektrodę na szyi i trzeba było odczekać(tak powiedziała mi rehabilitantka). Potem mężczyna mi robił krioterapię. Ja mu powiedziałem: że coś nie czuję tego zimna a on, że jeszcze mi nie dmucha na szyję. Potem czekałem do godziny 17:40 na masaż. Co mi powiedział niebieskooki masażysta? Żeby zostać masażystą trzeba skończyć, albo trzyletnie studia licencjackie fizykoterapii, albo pięcioletnie rozszerzone o dwuletnie magisterskie, albo dwuletni kurs masażysty, ale po tym nie chcą zatrudniać w placówkach służby zdrowia. Po rehabilitacji według masażysty ciężko dostać dobrą pracę i jest duża konkurencja. Im się udało. Najpierw masował mnie w pozycji leżącej na brzuchu a potem na plecach staw skroniowo-żuchwowy. Powiedziałem, że studiowałem dwa kierunki. On pytał czy chce zostać rehabilitantem a ja, że nie wiem, obecnie szukam pracy i że ma sześć przedmiotów do końca Filologii Polskiej i trzy semestry do końca Inżynierii Biomedycznej. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz