czwartek, 1 lipca 2010

Myślenie o przenoszeniu bloga na inny portal ( z zachowaniem bloga na Onecie)

Dlaczego chcę oprócz portalu Onet.pl publikować swojego bloga jeszcze na innym portalu ( na przykład Blogspot.com - to są blogi na Google) ? Onet umieszcza dużo reklam wokół tekstu bloga. Według regulaminu bloga na Portalu Internetowym Onet, użytkownik nie może na swoim blogu umieścić treści o charakterze komercyjnym( na przykład reklamy swoich sponsorów). Są też plusy umieszczania bloga na Onecie. Jednym z nich jest duża popularność Onetu. Dlatego chce mieć bloga na dwóch portalach.
Tak mi się wydaje, ale ja się mogę mylić. Dzisiaj ręcznie przeniosłem wpisy z trzech miesięcy ( październik, listopad, grudzień wszystkie z 2009 roku) z mojego bloga na Onecie na adres www.mrcnkzk.blospot.com. To jest mój nowy adres bloga, na który z czasem chce przenieść wszystkie wpisy z adresu www.mrcnkzk.blog.onet.pl. Mając bloga na portalu firmy Google mogę zamieszczać na blogu reklamy sponsorów, jeśli takowi się pojawią( jeśli dobrze zrozumiałem regulamin bloga na portalu Google).
Dzisiaj wstałem około godziny ósmej. Przenosiłem wpisy z bloga na onecie na adres www.mrcnkzk.blogspot.com. Byłem biegać na stadionie przy ulicy Lotniczej i dobrze mi się biegało. Pojechałem na stadion rowerem. Podczas jazdy nie słyszałem skrzypienia przy naciskaniu na pedały ( chyba moje wczorajsze rozmontowanie suportu i ponowne złożenie, spowodowało - nie wiem jak to nazwać - zakończenie skrzypienia. Wszystko okażę się przy najbliższej wyprawie rowerowej. Jeśli skrzypienie przy naciskaniu na pedały powróci, będę musiał wymienić cały wkład suportu). Myślę o wizycie u ortodontów. Nie wiem co będę robił jutro. Pamiętam, że przyszyłem sobie dzisiaj guzik do krótkich spodni, bo mi się odpruł podczas przebierania w długie spodnie w toalecie, w budynku Akademii Medycznej przy ulicy Krakowskiej 26.
Na obiad zrobiłem sobie makaron w kształcie świderków i to jest prawda.
Dziękuję.


Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz